پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

مانع جدي براي حل مشکلات وجود ندارد

کد خبر: 167111 تاریخ انتشار: 1400/09/25
نمایش: 913
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه مانع جدي براي حل مشکلات وجود ندارد، گفت: بايد مشکلات توسط مديران استاني و شهرستاني در اسرع وقت منعکس شود تا بتوان از طريق مسئولان کشوري پيگيري کرد.
غلامعلي حيدري ۲۵ آذرماه در شوراي اداري شهرستان اردل با اشاره به هدف سفرهاي شهرستاني، اظهار کرد: در بازديدهاي ميداني از پروژه‌هاي نيمه‌تمام ديدن کرده و همچنين مسائل و مشکلات شهرستان احصا خواهد شد.

استاندار چهارمحال و بختياري افزود: همچنين در سرکشي از شهرستان‌ها پيشرفت فيزيکي برنامه سال ۱۴۰۰ مورد بررسي قرار مي‌گيرد، متاسفانه با گذشت ۹ ماه از سال اين برنامه پيشرفت چنداني در استان نداشته است و بايد اجراي برنامه در اولويت مديران قرار بگيرد.

وي با تاکيد بر وجود مشکلات اعتباري براي اجراي پروژه‌هاي عمراني در چهارمحال و بختياري، گفت: بايد موانع موجود در اجراي پروژه‌هاي عمراني برطرف شود و باتوجه به محدوديت اجراي پروژه‌هاي عمراني در برخي فصول بايد اين مسئله مدنظر قرار بگيرد تا از برنامه زمان‌بندي اجرا عقب نمانيم.

حيدري با اشاره به تفاهم‌نامه منعقد شده مابين بنياد علوي و استانداري چهارمحال و بختياري براي اجراي پروژه‌هاي محروميت‌زدايي در شهرستان اردل، بيان کرد: اين تفاهم‌نامه مي‌تواند بخشي از محروميت را در شهرستان اردل کاهش دهد، بايد موانع اجراي اين تفاهم‌نامه در اسرع وقت برطرف شود.

استاندار چهارمحال و بختياري عنوان کرد: تعدادي پروژه نيمه‌تمام و داراي اولويت براي سفر رياست جمهوري به استان در آينده‌اي نزديک در نظر گرفته شده است، تلاش شود پروژه‌هاي داراي اولويت در بسته سفر گنجانده شود تا بتوان از اين سفر به نفع مردم استفاده کرد و پروژه‌هاي نيمه‌تمام جان تازه‌اي بگيرد.

وي با بيان اينکه مسائل و مشکلات چهارمحال و بختياري بايد در اسرع وقت به مسئولان استاني براي پيگيري منعکس شود، خاطرنشان کرد: اگر اين مشکلات قابليت پيگيري در استان را نداشته باشد، براي پيگيري به مسئولان کشوري منعکس مي‌شود.

استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به اهميت توسعه شبکه ريلي، هوايي و زميني، بيان کرد: اين مسئله موجب مي‌شود استان از بن‌بست خارج و توسعه استان نيز بالتبع تسهيل شود.

وي با تاکيد بر روان‌سازي ارائه خدمت به مردم به‌ويژه در مناطق محروم چهارمحال و بختياري، گفت: امنيت و آسايش امروز کشور مرهون شهدا است، کساني که در پست مديريتي قرار دارند بايد خدمت به مردم را در اولويت خود قرار دهند، همچنين مديران براي حل مشکلات در ميدان باشند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07