پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

نظارت بر اجراي پروژه‌هاي عمراني با حساسيت انجام شود

کد خبر: 167113 تاریخ انتشار: 1400/09/25
نمایش: 1172
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: نظارت بر اجراي پروژه‌هاي عمراني بايد با حساسيت بالا انجام شود، برنامه ۱۴۰۱ بايد از هم‌اکنون مورد توجه قرار بگيرد، جايگاه استان بايد با اجراي اين برنامه تغيير کند.
غلامعلي حيدري ۲۵ آذرماه در ديدار با خانواده شهدا در شهرستان اردل با بيان اينکه محورهاي ارتباطي يکي از شاخص‌هاي توسعه در هر منطقه‌اي محسوب مي‌شود، اظهار کرد: بايد تلاش کنيم کريدور ارتباطي استان باز شود تا بتوانيم توسعه استان را دنبال کنيم.

استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به مسائل و مشکلات موجود در استان مانند بيکاري، آب، پروژه‌هاي عمراني نيمه تمام و ... عنوان کرد: تمامي مشکلات با همت و کار جهادي حل مي‌شود، بايد در حد وسع براي رفع مشکلات و توسعه استان تلاش کرد.

وي افزود: نظارت بر اجراي پروژه‌هاي عمراني بايد با حساسيت بالا انجام شود، در برنامه ۱۴۰۰ بايد حداقل ۷۰ درصد پيشرفت فيزيکي داشته باشد اما متاسفانه در اجراي برنامه عقب هستيم، برنامه ۱۴۰۱ بايد از هم‌اکنون مورد توجه قرار بگيرد و جايگاه استان با اجراي اين برنامه تغيير کند.

حيدري با بيان اينکه از راه دور نمي‌توان در جريان مشکلات قرار گرفت و براي رفع آن‌ها اقدام کرد، خاطرنشان کرد:  هدف سفرهاي استاني رئيس‌جمهور نيز بررسي ميداني مشکلات است، با پشت ميزنشيني نمي‌توان مشکلات را حل کرد، براي سفر رياست جمهوري پروژه‌هاي داراي اولويت که پيشرفت فيزيکي آن‌ها بالاي ۳۰ درصد است در برنامه قرار گرفته است.

استاندار چهارمحال و بختياري بيان کرد: از بنيادها و نهادهاي عمومي مانند بنياد برکت، بنياد مستضعفان و ... دعوت مي‌شود براي کاهش محروميت در اين استان وارد عمل شوند و با انعقاد تفاهم‌نامه با استانداري و ترک تشريفات در شهرستان‌ها به مردم خدمت ارائه دهند.

وي با تاکيد بر نقش بخش خصوصي در توسعه استان، تصريح کرد: منابع دولتي بسيار محدود است، بنابراين براي رشد و توسعه نيازمند مشارکت بخش خصوصي هستيم، اما نبايد اجازه دهيم بروکراسي اداري سرمايه‌گذار را از ادامه راه منصرف کند.

حيدري در ادامه با اشاره به تحريم‌هاي اقتصادي دشمنان جمهوري اسلامي بر عليه ايران، توضيح داد: اگر بتوانيم در زمينه توليدات کالاهاي مصرفي در کشور خودکفا شويم، تيغ دشمنان براي اعمال تحريم کند مي‌شود و نمي‌توانند از طريق تحريم به کشور آسيب وارد کنند، بايد با اين مسئله دشمن را به زانو در بياوريم.

استاندار چهارمحال و بختياري تاکيد کرد: کمبود اعتبارات، تحريم‌ها و ... مشکلاتي را براي مردم ايجاد کرده است، اما مجموعه‌هاي دولتي بايد امورات را تسهيل و همچنين از سرمايه‌گذاران حمايت کنند.

وي در پايان يادآور شد: براي حل مشکلات شهرستان‌هاي چهارمحال و بختياري مي‌توان از ظرفيت نخبگان، چهره‌هاي علمي و دانشگاهي بهره‌مند شد، بنده وام‌دار هيچ حزب و جناحي نيستم و از تمامي ظرفيت‌ها براي توسعه استان بهره مي‌برم.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07