پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
رئيس جمهور:

دولت قدردان همراهي و اعتماد مردم در موضوع کرونا است/

کد خبر: 167118 تاریخ انتشار: 1400/09/27 18:39:31
نمایش: 793
اخبار
رئيس جمهور با قدرداني از همراهي مردم و تلاش کادر بهداشت و درمان در کاهش آسيب‌هاي کرونا، بر ضرورت حفظ و تقويت اين روند با تاکيد مضاعف بر رعايت شيوه نامه‌هاي بهداشتي و تداوم کنترل‌هاي دقيق و هوشمند بويژه در مرزهاي کشور تاکيد کرد.

آيت الله دکتر سيد ابراهيم رئيسي روز شنبه در جلسه ستاد ملي مقابله با کرونا اقدامات انجام شده در ماه‌هاي اخير براي صيانت از جان مردم و افزايش ايمني در مقابل ويروس کرونا را بسيار ارزشمند ارزيابي و با قدرداني از همه دست‌اندرکاران، اظهار داشت: بازگشايي هوشمند، تحرک و نشاط را به جامعه بر‌گرداند اما براي صيانت از جان مردم لازم است همچنان رعايت دستوالعمل‌هاي بهداشتي توسط مردم و دستگاه‌هاي متولي مورد تاکيد جدي باشد.

دکتر رئيسي با تاکيد مجدد بر ضرورت توجه مضاعف به کنترل تردد از مرزهاي کشور، گفت: صيانت از جان و سلامتي مردم ايجاب مي‌کند که تردد افراد از مرزها بويژه از کشورهايي که احتمال سرايت بيشتري وجود دارد، با دقت و جديت کنترل شود. البته محدوديت‌هايي که در اين زمينه اعمال مي‌شود به گونه اي باشد که براي تردد ضروري مردم مشکلي ايجاد نکند.

آيت الله رئيسي با تشکر از همراهي و اعتماد مردم در رعايت شيوه نامه‌هاي بهداشتي اظهارداشت: امروز مردم بخوبي اطلاع دارند که با رعايت اصول بهداشتي مي‌توان از آسيب‌هاي بعدي شيوع بيماري کرونا جلوگيري کرد و در اين راستا دولت کاملا به ارزش همراهي و همدلي مردم واقف است و تلاش‌هاي خود را براي صيانت از جان مردم همچنان با قوت ادامه خواهد داد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07