پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

حضور استاندار چهارمحال و بختياري در بين نمازگزاران مسجد امام حسين (ع) کوي فرهنگيان شهرکرد

کد خبر: 167139 تاریخ انتشار: 1400/10/01 23:06:14
نمایش: 1392
اخبار
️استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به خشکسالي‌هاي سال‌هاي اخير در استان گفت: تامين آب پايدار در بخش‌هاي مختلف آشاميدني، کشاورزي، دامپروري، صنعت و حوزه‌هاي ديگر اين استان به حداقل ۱۰۰ هزار ميليارد ريال اعتبار نياز دارد.
غلامعلي حيدري شامگاه چهارشنبه در جمع اهالي کوي فرهنگيان در مسجد امام حسين (ع) شهرکرد تاکيد کرد: مساجد در دوران دفاع مقدس علاوه بر کانون‌هاي فرهنگي و مذهبي، به‌ عنوان سنگر و محل اعزام رزمندگان به جبهه‌ها استفاده مي‌شدند.

وي افزود: از ظرفيت نخبگان، صاحب‌نظران، استادان دانشگاهي و افراد علمي براي توسعه چهارمحال و بختياري به‌دور از نظرهاي شخصي، سليقه‌اي و سياسي بهره‌گيري مي‌شود.

حيدري تصريح کرد: تقويت پيوند بين مردم و حاکميت بسياري مشکلات کنوني را رفع و روند توسعه در بخش‌هاي مختلف را تسريع مي‌کند.

وي يادآور شد: براي شناسايي مشکلات موجود و ارائه راهکارهاي علمي و اجرايي چهارمحال و بختياري هر هفته از يک شهرستان به‌صورت ميداني بازديد و نسبت به تصميم‌گيري براي تسريع در روند توسعه استان اقدام مي‌شود.

استاندار چهارمحال و بختياري اظهار داشت: براي اجراي برنامه‌هاي سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ استفاده از نظر مسوولان استان مي‌تواند باعث اثرگذاري بيشتر و اجراي سريع‌تر طرح‌هاي مختلف شود.

وي گفت: در سفر رييس‌جمهور به چهارمحال و بختياري براي تسريع در روند تکميل و بهره‌برداري از طرح‌هاي نيمه‌تمام استان تصميم‌گيري خواهد شد.

حيدري جهش در توسعه چهارمحال و بختياري را برنامه‌اي اولويت‌دار و ضروري اعلام و تاکيد کرد: در اين راستا از توان بخش خصوصي، بنيادها و قرارگاه‌هاي ملي استفاده و بهره‌گيري مي‌شود.

وي افزود: اعتمادسازي براي بخش خصوصي، کاهش و حذف کاغذبازي اداري، استفاده از توان خيران نيک‌انديش و جذب سرمايه‌گذاران روند دستيابي به پيشرفت و توسعه همه‌جانبه در استان را متحول مي‌کند.

استاندار چهارمحال و بختياري تصريح کرد: اين استان از نظر آب و هوا، گردشگري، کشاورزي، صنايع تبديلي و تکميلي مرتبط با محصولات کشاورزي و باغي، کشت گياهان دارويي، صنايع‌دستي، توسعه دامپروري و تکميل زنجيره توليد زيرساخت‌هاي مطلوبي براي سرمايه‌گذاري دارد.

وي با اشاره به قرار گرفتن چهارمحال و بختياري در مسير ارتباطي استان‌هاي مرکزي کشور به بنادر جنوب غربي و جنوبي ايران يادآور شد: توسعه کريدور ارتباطي اين استان به خروج استان از بن‌بست و رسيدن به توسعه همه‌جانبه کمک مي‌کند.

حيدري اظهار داشت: سرعت‌بخشي به روند تکميل و بهره‌برداري راه‌آهن استان نقش اساسي در رسيدن به توسعه استان دارد.

وي گفت: تحقق تمامي اهداف توسعه‌اي استان نيازمند تلاش شبانه‌روزي، فعاليت‌هاي جهادي و روحيه انقلابي است و در اين مسير نبايد به منافع شخصي و فردي توجه شود.

حيدري تاکيد کرد: دولت سيزدهم براي رفع مشکلات اهتمام دارد و در اين راستا مديران دستگاه‌هاي اجرايي مختلف بايد دغدغه‌مند باشند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06