پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

بُرش شهرستاني برنامه‌هاي ۱۴۰۱چهارمحال وبختياري تا هفته آينده ارائه شود

کد خبر: 167144 تاریخ انتشار: 1400/10/02
نمایش: 955
اخبار
️استاندار چهارمحال و بختياري گفت: تمامي دستگاه‌هاي اجرايي تا يک هفته آينده بُرش شهرستاني برنامه‌هاي سال ۱۴۰۰ و ميزان تحقق آن به‌همراه تشريح و تبيين برنامه‌هاي سال ۱۴۰۱ و پيشرفت فيزيکي و اعتبارات اين طرح‌ها را به فرمانداران و مديران شهرستاني اعلام و مستندسازي کنند.
غلامعلي حيدري روز پنجشنبه در شوراي اداري شهرستان لردگان تاکيد کرد: بررسي ميداني مشکلات، چالش‌ها و مسائل شهرستاني به‌همراه ارائه راهکارهاي رفع آن از اهداف سفر به شهرستان‌هاي استان است.

وي افزود: در شاخص‌هاي توسعه‌اي توجه به رونق ارتباطات، توسعه کريدور ارتباطي، تامين آب شرب پايدار، کشاورزي و صنعت، ارتقاي کسب و کار، بهبود وضعيت صنعت از اهميت ويژه‌اي برخوردار است. 

استاندار چهارمحال و بختياري اظهار داشت: برخي پروژه‌ها با گذشت ۹ ماه از سال هنوز عملياتي نشده‌اند که بايد برنامه زمان‌بندي براي فعال شدن اين طرح‌ها ارائه شود و عملياتي شدن آن‌ها در دستور کار قرار گيرد.

وي گفت: برطرف کردن موانع پيشرفت طرح‌هاي مختلف به‌ ويژه در بخش توليد استان جزو اولويت‌هاي اصلي مسوولان دستگاه‌هاي اجرايي باشد تا از برگشت اعتبارات جلوگيري شود.

حيدري تاکيد کرد: فرمانداران، آخرين وضعيت طرح‌هاي شهرستاني را پيگيري و براي رفع مشکلات احتمالي اين طرح‌ها تلاش کنند.

وي افزود: استفاده از ظرفيت بخشداران و دهياران و افزايش برقراري ارتباط با مردم و قشرهاي مختلف جامعه مي‌تواند در بهره‌مندي از ظرفيت‌هاي گوناگون مؤثر و باعث جذب بيشتر تسهيلات مي‌شود.

استاندار چهارمحال و بختياري تصريح کرد: سازمان مديريت و برنامه‌ريزي و مسوولان دستگاه‌هاي اجرايي استان نسبت به پيگيري و تلاش براي جذب حداکثري اعتبارت رديف‌هاي مختلف بودجه‌اي اقدام کنند.

وي يادآور شد: فرماندار، اختصاص زمين براي جذب سهميه مسکن شهرستان لردگان را در سريع‌ترين زمان ممکن انجام دهد و زمين مورد نياز را در اختيار بنياد مسکن انقلاب اسلامي چهارمحال و بختياري بگذارد.

حيدري اظهار داشت: تحول در توسعه جنگل‌ها و توجه به آبخيزداري از مهم‌ترين نيازهاي شهرستان لردگان است که بايد جزو برنامه‌هاي امسال و سال آينده اداره‌کل منابع‌طبيعي و آبخيزداري قرار گيرد.

وي گفت: طرح‌هاي نيمه‌تمام داراي افزون‌بر ۳۰ درصد پيشرفت فيزيکي براي ارائه در سفر رييس‌جمهور به چهارمحال و بختياري آماده و جمع‌بندي شود.

استاندار چهارمحال و بختياري تاکيد کرد: ايجاد اشتغال، رونق توليد، بهبود فضاي کسب و کار وتوجه به شاخص‌هاي فرهنگي در دستور کار تمامي مديران کل دستگاه‌هاي اجرايي استان قرار گيرد.

حيدري افزود: حفظ کرامت انسان‌ها و برخورد خوش با ارباب‌رجوع در دستگاه‌هاي اجرايي مي‌تواند روحيه اميد بين مردم را تقويت و پيوند بين مردم و حاکميت را بهبود بخشد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07