پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

استاندار چهارمحال وبختياري با جمعي از خانواده شهدا در لردگان ديدار کرد

کد خبر: 167145 تاریخ انتشار: 1400/10/02
نمایش: 991
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري روز پنجشنبه با تعدادي از خانواده شهدا، جانبازان، ايثارگران و رزمندگان دوران دفاع مقدس در شهرستان لردگان ديدار و گفت و گو کرد.
️غلامعلي حيدري روز پنجشنبه در جمع خانواده‌هاي شهدا، جانبازان، ايثارگران و رزمندگان شهرستان لردگان تاکيد کرد: دشمن با هدف ترويج نااميدي و فاصله بين مردم و حکومت، از طريق شيوه‌هاي مختلف تبليغاتي، تلاش مي‌کند اما بصيرت مردم انقلابي کشور توطئه آنان را خنثي مي‌کند.

وي افزود: دشمن براي برنامه‌ريزي به‌ منظور ضربه زدن به دولت، اتاق فکرهايي را طراحي و فعال کرده است اما با هدايت‌هاي امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامي، همواره توانستيم به پيروزي برسيم.

حيدري تصريح کرد: دولت انقلابي سيزدهم پاي کار آمد تا صادقانه براي خدمت خالصانه به مردم تلاش کند.

وي يادآور شد: در دوران دفاع مقدس رزمندگان ايراني با دست خالي در برابر ائتلاف بين‌المللي ايستادگي کردند و امروز هم بايد با همان روحيه جهادي براي توسعه کشور تلاش کنيم.

استاندار چهارمحال و بختياري اظهار داشت: حضور ميداني مسوولان در شهرستان‌ها روند رفع مشکلات موجود را تسريع مي‌کند.

وي گفت: توسعه جهشي چهارمحال و بختياري با استفاده از ظرفيت بخش خصوصي، بنيادها و قرارگاه‌هاي ملي و با همکاري دولت و مجلس انقلابي تحقق مي‌يابد.

حيدري تاکيد کرد: تقويت، اعتمادسازي و فعال کردن بخش خصوصي همزمان با دوري از کاغذبازي اداري، مي‌تواند منجر به تسريع در روند سرمايه‌گذاري با هدف توسعه همه‌جانبه شود.

وي افزود: از ظرفيت‌هاي نخبگان، استادان دانشگاهي و صاحبنظران براي ايجاد تحول در شاخص‌هاي مختلف مرتبط با توسعه‌يافتگي استان بهره‌گيري و بهره‌مندي خواهد شد.

استاندار چهارمحال و بختياري تصريح کرد: سفرهاي شهرستاني و سرکشي‌هاي سرزده از دستگاه‌هاي اجرايي به شناسايي سريع‌تر مشکلات و شناخت راهکارهاي اجرايي رفع اين مشکلات کمک مي‌کند.

وي با اشاره به سفر رييس‌جمهور به چهارمحال و بختياري در آينده‌اي نزديک يادآور شد: در اين سفر براي تسريع در روند توسعه استان از ظرفيت‌هاي موجود بهره‌گيري خواهد شد.

حيدري اظهار داشت: تامين آب پايدار آشاميدني، کشاورزي و صنعتي به‌ منظور ايجاد اشتغال، کاهش نرخ بيکاري، بهبود وضعيت معيشت مردم و رونق اقتصادي با هدف کاهش ناهنجاري‌هاي اجتماعي در اولويت اصلي قرار گيرد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07