پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

دولت سيزدهم با تلاش صادقانه براي رفع مشکلات مردم اقدام مي‌کند

کد خبر: 167148 تاریخ انتشار: 1400/10/02
نمایش: 1758
اخبار
️استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به سفرهاي استاني رييس جمهوري و هيات دولت و اقدامات انجام شده براي رفع مشکلات مردم ،گفت: دولت سيزدهم با اقدامات صادقانه و بدون نگاه به قدرت‌هاي بيگانه براي رفع مشکلات مردم تلاش مي‌کند.
غلامعلي حيدري شامگاه پنجشنبه در جمع اهالي شهرستان خانميرزا در مسجد جامع المهدي(عج) شهر آلوني تاکيد کرد: دولت و مجلس شوراي اسلامي با استفاده از توان گروه‌هاي مختلف براي رفع مشکلات مردم اهتمام دارند و در اين راستا مسوولان تلاش جهادي دارند.

وي افزود: بايد روند توسعه جهشي با استفاده از منابع دولتي، بخش خصوصي و بنيادهاي ملي تسريع شود.

حيدري تصريح کرد: راه‌اندازي و گسترش. صنايع‌دستي، صنايع تبديلي و تکميلي، مشاغل خانگي و توسعه کشاورزي جزو اولويت‌هاي اصلي مديريت ارشد چهارمحال و بختياري به‌شمار مي‌رود.

وي يادآور شد: توسعه و تقويت زيرساخت‌هاي گردشگري، کشاورزي، دامپروري و استفاده از تنوع آب و هوايي مي‌تواند در ارتقاي بخش اقتصاد اثرگذار باشد.

استاندار چهارمحال و بختياري اظهار داشت: اين استان به‌ويژه شهرستاني‌هاي لردگان و خانميرزا نسبت به ابتداي پيروزي دوران انقلاب اسلامي ايران پيشرفت و توسعه چشمگيري داشته اما هنوز به مطلوبيت نرسيده است.

وي گفت: مردم براي رفع مشکلات کنوني با مسوولان انقلابي داراي روحيه جهادي، دغدغه‌مند و پاک‌دست کمک و همراهي کنند تا مجلس و دولت انقلابي به موفقيت‌هاي مطلوب‌تري برسد.

حيدري تاکيد کرد: مردم دغدغه‌هاي فراواني در بخش‌هاي مختلف دارند اما رفع مشکلات متراکم کنوني به صبر و شکيبايي نياز دارد و نمي‌توان آن را در کوتاه‌مدت از دولت و مجلس مطالبه کرد.

گفتني است، در اين نشست تعدادي از اهالي خانميرزا ديدگاه‌ها، نظرات و پيشنهادات خود در خصوص مسائل مرتبط با اين شهرستان را ارائه کردند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07