پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

بازديد استاندار چهارمحال و بختياري از نمايشگاه دستاوردهاي جهاددانشگاهي

کد خبر: 167180 تاریخ انتشار: 1400/10/08
نمایش: 802
اخبار
️استاندار چهارمحال و بختياري با تاکيد بر لزوم حمايت از جهاد دانشگاهي گفت: قطعاً همه ارکان دولت بايد از جهاد دانشگاهي حمايت کنند تا اين مجموعه به اهداف خود دست يابد.
غلامعلي حيدري سودجاني روز چهارشنبه در حاشيه بازديد از نمايشگاه دستاوردهاي و توانمندي‌هاي جهاد دانشگاهي ۱۴۰۰ در گفت‌وگو با ايسنا، اظهار کرد: در اين نمايشگاه دستاوردها، توانمندي‌ها و ظرفيت‌هاي خوبي از جهاد دانشگاهي در معرض نمايش گذاشته شده است. دستاوردهاي جهاد نشان مي‌دهد که اين نهاد فقط به حوزه تئوري ورود نکرده بلکه در حوزه عمل نيز  عملکرد خوبي داشته است.

وي با اشاره به دستاوردهاي جهاد دانشگاهي در حوزه اشتغال‌زايي نيز گفت: با توجه به عملکرد مجموعه جهاد دانشگاهي در بخش آموزش و توانمندسازي اشتغال، اين نهاد مي تواند تحول خوبي در کشور ايجاد کند؛ خوشبختانه در اين زمينه به همه ابعاد پرداخته شده و تلاش شود تا به يک فرهنگ‌سازي در حوزه مشاغل دست يابيم.

استاندار چهارمحال و بختياري در پايان با تاکيد بر لزوم حمايت از جهاد دانشگاهي خاطر نشان کرد: قطعاً همه ارکان دولت بايد از جهاد دانشگاهي حمايت کنند تا اين مجموعه به اهداف خود دست يابد. ما نيز اميدواريم بتوانيم در استان چهارمحال و بختياري از همه ظرفيت نخبگان، دانشگاهيان و اساتيد به ويژه جهاد دانشگاهي استفاده حداکثري کنيم.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07