پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري

حل تمامي مشکلات کشور زمانبر است

کد خبر: 167183 تاریخ انتشار: 1400/10/09
نمایش: 1368
اخبار
️استاندار چهارمحال و بختياري در خصوص اولويت‌هاي دولت سيزدهم، گفت: استفاده از توانمندي داخلي بدون نگاه به خارج از کشور از اولويت‌هاي دولت مردمي محسوب مي‌شود، در کشور مشکلات بسياري وجود دارد و قطعا حل تمامي اين مشکلات زمانبر است.
غلامعلي حيدري ۹ دي‌ماه در ويژه برنامه يوم‌الله ۹ دي و ديدار مردمي در شهرستان کيار با تاکيد بر اينکه امروز روز ميثاق با ولايت در تقويم جمهوري اسلامي نامگذاري شده است، اظهار کرد: جانفشاني و ايثار رزمندگان در دوران دفاع‌مقدس هيچ‌گاه از خاطر ملت ايران پاک نمي‌شود، رزمندگان در اين دوران اجازه ندادند حتي يک وجب از خاک کشور جدا شود و به دست دشمنان بيوفتد.

استاندار چهارمحال و بختياري در ادامه با بيان اينکه پيروزي انقلاب اسلامي يک حرکت مردمي و خدامحور بود، عنوان کرد: اين انقلاب با فداکاري و استقامت مردم در برابر مشکلات هم‌چنان توفنده به پيش مي‌رود و سر تسليم در برابر دشمنان فرود نمي‌آورد، در طول بيش از چهار دهه گذشته دشمنان جمهوري اسلامي عليه اين انقلاب توطئه‌هاي فراواني را پياده کردند، اما مردم با حضور در صحنه در مقابل دشمنان ايستادگي کردند و تک تک توطئه‌ها را خنثي کردند.

وي با اشاره به اينکه در حوادث سال ۸۸ دشمن به‌دنبال ايجاد شکاف بين مردم و حاکميت بود، بيان کرد: دشمنان درصدد بودند با ايجاد اختلاف و شکاف به انقلاب اسلامي صدمه بزنند، برخي مزدوران داخلي نيز با اين دشمنان همراهي مي‌کردند، اما مردم در ۹ دي‌ماه با حضور در صحنه نقشه‌هاي دشمنان را خنثي کردند و عمليات رواني دشمن براي نااميد کردن مردم ناکام ماند.

حيدري در خصوص اولويت‌هاي دولت سيزدهم، توضيح داد: استفاده از توانمندي داخلي بدون نگاه به خارج از کشور از اولويت‌هاي دولت مردمي محسوب مي‌شود، در کشور مشکلات بسياري وجود دارد و قطعا حل تمامي اين مشکلات زمانبر است، دشمنان درصدد هستند جو آرام کشور را برهم بزنند، بايد با تکيه بر خداوند و داشته‌هايمان در راستاي حل مشکلات موجود در کشور گام برداريم.

استاندار چهارمحال و بختياري با تاکيد بر اينکه دشمني دشمنان جمهوري اسلامي در شرايط مختلف ادامه دارد، گفت: دشمنان تلاش مي‌کنند تا نارضايتي‌هاي موجود را به مشکلات امنيتي تبديل کنند، دولت سيزدهم نوپا است و نمي‌توان در اين مدت کوتاه اين دولت را ناکارآمد معرفي کرد، اما دشمن درصدد است تا براي دولت جديد حاشيه‌سازي کند.

وي با بيان اينکه نرخ بالاي بيکاري در چهارمحال و بختياري قابل قبول نيست، تصريح کرد: بايد تلاش شود با استفاده از ظرفيت‌هاي موجود در استان در حوزه صنعت، کشاورزي، دامپروري، گردشگري، اشتغال خانگي، صنايع‌دستي و ... نرخ بيکاري را کاهش داد، بايد با کار اقتصادي به جنگ دشمن برويم، ايجاد اشتغال کمتر از کار خير در حوزه ساخت مسجد و مدرسه نيست.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06