پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار:

ايجاد اداره امور ورشکستگي در چهارمحال و بختياري پيگيري شود

کد خبر: 167187 تاریخ انتشار: 1400/10/11
نمایش: 1102
اخبار
️معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار چهارمحال و بختياري با بيان اينکه در استان اداره امور ورشکستگي وجود ندارد، گفت: به‌همين منظور ارتباط‌گيري با سازمان ورشکستگي دشوار است، بايد روند ايجاد اداره ورشکستگي در استان پيگيري شود تا مشکلات در اين حوزه را آسان‌تر حل و فصل کنيم.
الله‌کرم نصيري ۱۱ دي‌ماه در شوراي گفت‌وگوي بخش خصوصي و دولت در  اتاق بازگاني چهارمحال و بختياري با اشاره به لزوم تهيه يک شناسنامه از واحدهاي توليدي در استان، اظهار کرد: در اين شناسامه وضعيت واحدهاي توليدي اعم از فعال، نيمه‌فعال، راکد، ورشکسته و تملک شده توسط بانک به‌طور دقيق مشخص شود، سازمان صمت و اتاق بازرگاني، صنايع، معادن و کشاورزي استان در اين راستا اقدامات لازم را انجام دهند.

معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار چهارمحال و بختياري افزود: در سفر رياست جمهوري به استان وضعيت تعدادي از واحدهاي راکد و تملک شده توسط بانک‌ها مورد بررسي قرار خواهد گرفت، هيچ بانکي پس از تملک واحد توليدي حق تعطيل کردن واحد را ندارد.


نصيري در پايان در خصوص برگزاري نمايشگاه عرضه و معرفي محصولات توليدي استان‌ها در تهران، بيان کرد: اتاق بازرگاني مقدمات حضور واحدهاي توليدي در اين نمايشگاه را دنبال کند.

گفتني است؛ در اين جلسه نسبت به جانمايي شهرک تخصصي فرش در چهارمحال و بختياري تاکيد ويژه صورت گرفت.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07