پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار:

۳۸ طرح در سفر رياست جمهوري به چهارمحال و بختياري ارائه مي‌شود

کد خبر: 167188 تاریخ انتشار: 1400/10/12
نمایش: 1679
اخبار
️معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار چهارمحال و بختياري گفت: ۳۸ طرح پيشران براي ارائه در سفر رياست جمهوري به چهارمحال و بختياري در نظر گرفته شده است.
الله‌کرم نصيري ۱۲ دي‌ماه در جلسه بررسي پروژه‌هاي سفر رياست‌جمهوري به چهارمحال و بختياري با تاکيد بر اينکه علاوه بر طرح‌هاي نيمه‌تمام نيازمند تسهيلات بانکي، طرح‌هاي پيشران نيز در سفر رياست جمهوري مطرح خواهد شد، اظهار کرد: بالغ بر ۳۸ طرح پيشران اعم از راه‌آهن، پروژه آبرساني بن- بروجن، طرح‌هاي فولادي، طرح‌هاي حوزه راه‌سازي، طرح‌هاي اقتصادي و ... براي سفر رياست‌جمهوري در نظر گرفته شده است.

معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار چهارمحال و بختياري تاکيد کرد: در سفر رياست جمهوري به استان بايد طرح‌هاي کلان و داراي اولويت مطرح شود که تاثير بسزايي در ايجاد اشتغال و توليد داشته باشند، در اين سفر نمي‌توان طرح‌هاي کوچک را مطرح کرد، اگر پروژه‌اي داراي مشکل باشد، اما براي استان داراي اهميت است، نبايد از آن چشم‌پوشي کنيم.

وي با بيان اينکه دستگاه‌هاي اجرايي چهارمحال و بختياري حداکثر تا فردا فرصت دارند پروژه‌هاي خود را به سازمان برنامه و بودجه براي گنجاندن در پروژه‌هاي سفر رياست جمهوري ارسال کنند، عنوان کرد: دستگاه‌هاي اجرايي با بانک‌ها براي پرداخت تسهيلات به توافق برسند، البته بانک‌ها نگران تامين منابع مالي نباشند، زيرا قطعا در سفر رئيس‌جمهور يک خط اعتباري اختصاص پيدا کرده و در بين بانک‌ها توزيع مي‌شود.

معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار چهارمحال و بختياري بيان کرد: در سفر رياست جمهوري به استان تخصيص اعتبار براي احداث ۳۰۰۰ واحد مسکوني ويژه محرومان و همچنين تخصيص اعتبار بلاعوض براي ۲۰۰۰ واحد مسکوني آسيب‌ديده در زلزله شهرستان کوهرنگ پيشنهاد مي‌شود.

وي در پايان تاکيد کرد: از بابت عملکرد دستگاه‌هاي اجرايي چهارمحال و بختياري در رابطه با پروژه‌هاي پيشنهادي نيمه‌تمام براي سفر رياست جمهوري نگراني وجود دارد، طرح‌ها قبل از مطرح شدن در جلسه بايد با حضور روساي بانک پيشنهادي مورد بررسي کارشناسي قرار مي‌گرفت و موافقت اوليه بانک نيز اخذ مي‌شد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07