پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري

فرماندهي حاج قاسم بر دل‌ها، راز پيروزي و محبوبيت او بود

کد خبر: 167195 تاریخ انتشار: 1400/10/13
نمایش: 875
اخبار
️استاندار چهارمحال و بختياري، گفت: رمز محبوبيت و پيروزي حاج قاسم سليماني اين بود که بر دل‌ها فرماندهي مي‌کرد، اين شخصيت بزرگوار فرماندهي بود که پيش از نيروهاي خود وارد ميدان نبرد مي‌شد و به همين صورت نيز توانست گروهک تروريستي داعش را پيش از حمله به ايران شکست داده و نابود کند.
غلامعلي حيدري ۱۳ دي ماه در مراسم گراميداشت سالگرد شهادت حاج قاسم سليماني در مصلي امام خميني (ره)، اظهار کرد: مغزهاي بيمار دشمنان گمان مي‌کرد با شهادت شهيد سليماني اين شخصيت بزرگ حذف مي‌شود و تفکر و مکتب ايشان از بين مي‌رود، اما مکتب شهيد سليماني تجلي مکتب عاشورايي است و اگر دشمنان توانستند مکتب عاشورا را حذف کنند، آن‌گاه مي‌توانند مکتب شهيد سليماني را نيز از بين ببرند.

استاندار چهارمحال و بختياري افزود: در زمان ترور شهيد سليماني ارزيابي آمريکا بر اين بود که فشار حداکثري بر ايران موثر واقع شده و زمان زيادي تا براندازي جمهوري اسلامي ايران باقي نمانده است،  همچنين گمان مي‌کردند که آخرين مرحله براندازي ترور حاج قاسم سليماني و حذف ايشان است، اما تمامي اين موارد تنها خيالات باطل بود.

وي ادامه داد: پس از شهادت حاج قاسم سليماني همگان شاهد پاسخ کوبنده جمهوري اسلامي ايران و مورد هدف قرار دادن پايگاه عين‌الاسد بودند که يک سيلي محکم بر صورت بدخواهان بود و موجب غافلگيري دشمنان شد.

حيدري عنوان کرد: فرار آمريکا از افغانستان و خروج از منطقه نيز يکي ديگر از هزينه‌هايي بود که آمريکا پس از شهادت شهيد سليماني پرداخت کرد، همچنين اوضاع يمن پس از اقدام تروريستي آمريکا به نفع انصارالله شد و آمريکا و هم‌پيمانان او از ادامه جنگ بي‌هدف خود نااميد شده و به يک سردرگمي سنگين گرفتار شدند و اين نيز يکي ديگر از هزينه‌هاي بود که آمريکا پس از شهادت حاج قاسم سليماني متحمل شد.

استاندار چهارمحال و بختياري با بيان اينکه مانند زلزله و سونامي روز به‌روز شاهد وارد شدن ضربات سهمگين بر قاتلان شهيد سليماني هستيم، اضافه کرد: يکي ديگر از بازخوردهاي شهادت شهيد سليماني بازگشت آرامش به سوريه بود، زيرا آمريکا و هم‌پيمانان او به دنبال ايجاد ناآرامي و تشنج در سوريه بودند، اما نتوانستند به اهداف خود دست پيدا کنند.

وي تصريح کرد: گام بعدي که به شدت به قاتلان شهيد سليماني ضربه وارد کرد ايستادگي مردم و گروه‌هاي مقاومت در عراق براي خارج کردن نظاميان آمريکا از کشور خود بود، بنابراين شهادت حاج قاسم سليماني داراي دستاوردهاي بزرگي بود که به لطف خدا و به برکت وجود انسجام ميان گروه‌هاي مقاومت موجب استيصال آمريکا شد و آن‌ها را از رسيدن به اهداف خود که براندازي جمهوري اسلامي ايران بود نااميد کرد.

حيدري بيان کرد: شهيد سليماني داراي خصوصيات بسيار ويژه‌اي بود که شهادت او موجب وارد شدن شکست‌هاي بسيار بر آمريکا و ساير دشمنان شد، اين شخصيت بزرگوار فردي بود که براي پروتکل‌هاي نظامي آمريکا هيچ ارزشي قائل نبود و همچنين شخصي بود که اتاق عمليات شش ارتش بزرگ را بدون هياهو و نمايش تشکيل داد که پس از جنگ جهان دوم بي‌نظير است.

استاندار چهارمحال و بختياري گفت: داشتن سرعت عمل و تصميم‌گيري به موقع در ميدان نبرد از ويژگي‌هاي شاخص سردار بزرگ حاج قاسم سليماني محسوب مي‌شود، همچنين حاج قاسم سليماني در عين اينکه داراي يک شخصيت خاکي بود، اما در ابلاغ فرمان بسيار قاطعانه عمل مي‌کرد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06