پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري

مطالبه گري راه‌گشاي برون رفت از وضعيت فعلي استان است

کد خبر: 167196 تاریخ انتشار: 1400/10/13
نمایش: 966
اخبار
️استاندار چهارمحال و بختياري گفت: مطالبه گري راه‌گشاي برون رفت از وضعيت فعلي استان است.
غلامعلي حيدري عصر دوشنبه در جمع جوانان انقلابي مطالبه گر استان با بيان اينکه بايد در جهت پيشرفت استان از ظرفيت جوانان استفاده شود، عنوان کرد: جوان‌گرايي و استفاده از ظرفيت اين قشر در مکتب امام راحل (ره) و حاج قاسم بود است که بايد از آن الگو گرفت.

استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري، تصريح کرد: انقلاب اسلامي وارد دوّمين مرحله خودسازي، جامعه‌پردازي و تمدّن‌سازي شده است.

حيدري ادامه داد: با تلاش و مجاهدت جوانان انقلابي، نظام جمهوري اسلامي ايران به منظور تحقق آرمان ايجاد تمدّن نوين اسلامي ايجاد شده است.

وي با بيان اينکه انقلاب زمينه ساز ظهور امام عصر (عج) خواهد بود، مطرح کرد: جوانان انقلابي با تحصيل، تهذيب و برنامه ريزي منسجم و حضور فعالانه در عرصه هاي گوناگون جامعه در حل مسائل اجتماعي و اقتصادي گام بردارند.

استاندار چهارمحال و بختياري حاج قاسم سليماني را نمونه بارز  يک جوان مومن، انقلابي و پرتلاش دانست و گفت: سردار سليماني در مکتب امام (ره) و ولايت فقيه رشد يافت.

حيدري با اشاره به اينکه حاج قاسم ملي‌ترين و امتي‌ترين فرد جامعه اسلامي است، اظهار کرد: سرعت عمل و تصميم‌گيري سردار سليماني در ميدان نبرد، مرزهاي امنيتي کشور را ارتقا داد.

وي با اشاره به فعاليت دشمن در شبکه‌هاي اجتماعي و جنگ نرم، عنوان کرد: دشمن با شبکه اجتماعي و فضاي مجازي دائماً به دنبال دلسرد کردن مردم، حاشيه سازي و ناکار آمد نشان دادن دولت سيزدهم است.

استاندار چهارمحال و بختياري با بيان اينکه جوانان بايد از شهدايي همچون شهيد آويني و حاج قاسم الگو بگيرند، گفت: ظرفيت‌ها و آرمان‌هاي انقلاب بايد هنرمندانه با استفاده از فضاي مجازي به جامعه معرفي شود.

حيدري ادامه داد: با استفاده از توانمندي داخلي و جوانان مشکلات موجود در جامعه حل خواهد شد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06