پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

پيام استاندار در پي هتک حرمت به تنديس سپهبد حاج قاسم سليماني

کد خبر: 167218 تاریخ انتشار: 1400/10/16
نمایش: 1398
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري در پي عمل گستاخانه و هتک حرمت به تنديس سردار رشيد جهان اسلام سپهبد حاج قاسم سليماني در پيامي اين اقدام بزدلانه را محکوم کرد
متن اين پيام به شرح ذيل است

 متاسفانه در شب شهادت حضرت زهرا (س) به تنديس سردار شهيد حاج قاسم سليماني هتک حرمت صورت گرفت و آتش‌ زدن تنديس اقدامي بزدلانه توسط دشمنان اين سردار رشيد است، اما دشمنان نمي‌دانند اين کار حاج قاسم را بين مردم انقلابي، عزيزتر مي‌کند.

رسم دلاورمردان اين سرزمين، سروقامتي و استواري است و خوشا سرداري که با سربازي ولايت، زيستش مشق عشق بود و فرجامش، چون عاشورائيان ماندگار شد، البته وعده الهي بر اين است که خون اين شهيد نيز منشأ اثر باشد.

 دنيا بداند "اين فلات، پر از لشکر سليماني‌هاست " و از همين امروز، نه با يک حاج قاسم سليماني بلکه با صدها لشکر سليماني روبه‌رو است و اين لشکر مرگ را زندگي مي‌کنند.

دشمن با لشکرهاي شهادت‌طلبي روبه‌رو است که دست تواناي خدا خواهند شد ، براي گرفتن تقاص خون اين شهيد‌!

جنايت شيطان بزرگ در به شهادت رساندن سردار سپهبد حاج قاسم سليماني عزيز و هتک حرمت اخير يک يا چند عامل مزدور  نشان مي‌دهد که اين عده انگشت‌شمار  عشق ميليون‌ها عاشق با بصيرت به سردار خوبي‌ها را تاب نياورده و با اقدام کوردلانه خود و اسائه ادب به تنديس اين شهيد گرانقدر، سبب جريحه دار کردن احساسات پاک هر انسان آزاده‌اي شده‌اند.

 قطعا اين اقدام پليد بيش از پيش نقاب از رخ نفاق‌گونه مدعيان دروغين دموکراسي و مقابله با تروريسم برکشيد و داعش‌پروران خون‌ريز را رسوا کرد، بنابراين براي مجازات حيوان صفتاني که قصد خدشه به سيماي شايسته مردم بصير و ولايي استان شهيد پرورمان داشته‌اند، از نيروهاي  امنيتي و اطلاعاتي  استان انتظار مي‌رود با سرعت عمل عامل و يا عاملان اين  اقدام ناجوانمردانه را شناسايي و به مراجع قضايي بسپارند تا به سزاي اعمالشان برسند.


غلامعلي حيدري _ استاندار چهارمحال و بختياري

 ۱۴۰۰/۱۰/ ۱۶

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07