پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري

گروه‌هاي جهادي در تکميل سالن‌هاي ورزشي چهارمحال و بختياري مشارکت مي‌کنند

کد خبر: 167220 تاریخ انتشار: 1400/10/18
نمایش: 1805
اخبار
️استاندار چهارمحال و بختياري با تاکيد بر بهره‌گيري از ظرفيت گروه‌هاي جهادي بسيج، گفت: در شوراي توسعه و برنامه‌ريزي استان مصوب شد تا از ظرفيت گروه‌هاي جهادي بسيج براي فرايند تکميل سالن‌هاي ورزشي نيمه‌تمام استان استفاده شود.
غلامعلي حيدري شامگاه شنبه در نشست با جمعي از اعضاي گروه‌هاي جهادي استان افزود: از ظرفيت گروه‌هاي جهادي مي‌توان در مدرسه‌سازي و احداث مسکن به ويژه در روستاها استفاده کرد.

وي، کادرسازي را از مهمترين برنامه‌هاي خود عنوان کرد و گفت: يکي از بخش‌هايي که مي‌توان از ظرفيت آن براي کادرسازي بهره گرفت، گروه‌هاي جهادي است که در همين راستا مي‌طلبد بين جوانان و گروه‌هاي جهادي پيوند برقرار کرد.

حيدري با تاکيد بر استفاده از بخش خصوصي در توسعه استان، تصريح کرد: يکي از راه‌هايي که مي‌توان بر جلب نظر سرمايه‌گذاري براي ورود به استان بهره گرفت فرهنگسازي و اقناع‌سازي است که در اين خصوص گروه‌هاي جهادي مي‌توانند نقش مهمي ايفا کنند.

استاندار چهارمحال و بختياري، خروج استان از بن‌بست را از ديگر برنامه‌هاي مهم خود برشمرد و گفت: تلاش شده تا از ظرفيت بنيادهايي نظير قرارگاه خاتم الانبياء در تکميل طرح‌هاي راهسازي مهم استان از جمله باند دوم محور چهارخطه بروجن به لردگان به ايذه بهره گرفت.

حيدري با اشاره به نقش مهم طرح بهداشتي مقابله به ويروس کرونا با عنوان طرح شهيد سليماني در مهار ويروس کرونا، اظهار داشت: مي‌طلبد اين طرح بيش از پيش در استان فعال شود.

وي، بيکاري را از مهمترين چالش‌هاي استان عنوان کرد و گفت: براي رفع اين چالش لازم است تا با همفکري و هم‌افزايي فرصت‌هاي شغلي براي بيکاران فراهم  کرد که رونق مشاغل خانگي در اين راستا مي‌تواند نقش مهمي ايفا کند.

حيدري، محروميت‌زدايي را از ديگر امور ضروري استان دانست و گفت: در پيشبرد امور استان با کسي تعارف ندارم و کساني که در استان مسئوليت قبول مي‌کنند بايد با روحيه جهادي و ميداني امور را پيگيري کنند.

استاندار چهارمحال و بختياري، فلسفه وجودي مديريت در نظام جمهوري اسلامي را خدمت به مردم دانست و افزود: با سرلوحه قراردادن اين اصل تحرک خوبي در استان در تحقق برنامه سال ۱۴۰۰ شکل گرفته است.

حيدري خاطر نشان کرد: تامين آب، جاده‌سازي، احداث مسکن محرومين و کشت گياهان دارويي از جمله برنامه‌هاي مهم استان است که گروه‌هاي جهادي نيز مي‌توانند با هم‌افزايي و همراهي در اجراي اين برنامه‌ها دولت را ياري دهند.

وي افزود: انتظار مي‌رود در سالجاري ۱۰ برابر سال گذشته در استان جنگلکاري شود و به ويژه در رابطه با کشت گونه بلوط کار جهادي صورت گيرد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06