پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
مشاور استاندار در امور ايثارگران :

سالروز وفات حضرت ام‌البنين فرصت مغتنمي براي تجليل از مادران و همسران شهدا است

کد خبر: 167269 تاریخ انتشار: 1400/10/27
نمایش: 1029
اخبار
مشاور استاندار در امور ايثارگران گفت: سالروز وفات حضرت ام‌البنين به‌نام روز تکريم مادران و همسران شهدا نامگذاري شده و فرصت مغتنمي است تا در اين روز به پاسداشت منزلت آن بانوي فداکار از مقام مادران و همسران شهدا تجليل شود.
مريم حبيبي ۲۷ دي‌ماه به‌مناسبت سالروز وفات حضرت ام البنين در جمع مادران و همسران شهدا در بيت‌الزهراي شهرستان فارسان با تاکيد بر اينکه صبر و استقامت مادران و همسران شهدا بايد الگوي زنان جامعه قرار بگيرد، اظهار کرد: امروز تکريم مادران و همسران شهدا ترويج‌دهنده فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه محسوب مي‌شود.

مشاور استاندار در امور ايثارگران با بيان اينکه مادران و هسران شهدا نقش بسزايي در شکل‌گيري، پيروزي و استمرار انقلاب اسلامي و دفاع مقدس داشتند، گفت: ضرورت دارد نقش و جايگاه اين زنان فداکار و ايثارگر در جامعه براي مردم تبيين شود.

وي در ادامه با اشاره به سالروز وفات حضرت ام البنين، توضيح داد: اين روز به‌نام روز تکريم مادران و همسران شهدا نامگذاري شده و فرصت مغتنمي است تا در اين روز به پاسداشت منزلت آن بانوي فداکار از مقام مادران و همسران شهدا تجليل شود.

حبيبي افزود: مادران و همسران شهدا در دوران دفاع مقدس همسران رشيد و فرزندان برومند خود را براي دفاع از اين مرز و بوم راهي جبهه‌هاي حق عليه باطل کردند و پس از شهادت همسران و فرزندانشان با شجاعت، صبر، استقامت و پيروي از ولايت منادي خط سرخ شهيدان و آرمان‌هاي والاي آن‌ها شدند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07