پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

بهره‌برداري از ۲۳ طرح در شهرستان بروجن آغاز شد

کد خبر: 167401 تاریخ انتشار: 1400/11/17
نمایش: 1054
اخبار
۲۳ طرح در شهرستان بروجن همزمان با ششمين روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامي با اعتباري بالغ بر ۱۳۰ ميليارد و ۳۴۳ ميليون تومان و زمينه اشتغال مستقيم ۱۴ نفر افتتاح و بهره‌برداري شد.
️سرپرست معاونت سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري چهارمحال و بختياري با گرامي‌داشت دهه فجر انقلاب اسلامي گفت: دولت سيزدهم به مشارکت و نقش‌آفريني مردم در بخش‌هاي مختلف نگاه ويژه و خاص دارد.

محسن حسين‌ميرزايي روز يکشنبه در آيين بهره‌برداري، افتتاح و کلنگ‌زني طرح‌هاي دهه فجر انقلاب اسلامي شهرستان بروجن تاکيد کرد: تکريم، مشارکت و نقش‌آفريني مردم به‌ ويژه ايثارگران، خانواده شهدا، جانبازان، آزادگان و رزمندگان، مستضعفان و محرومان در تمامي امور مورد توجه باشد.

وي سياست دولت سيزدهم را کار شبانه‌روزي براي مردم دانست و افزود: مسوولان دستگاه‌هاي اجرايي مختلف با کار شبانه‌روزي، شأن مردم کشور و استان را حفظ کنند.

حسين‌ميرزايي ايجاد تعامل، همدلي و همکاري بين مسوولان، مردم و قشرهاي مختلف را ضروري اعلام و  تصريح کرد: مسوولان دستگاه‌هاي اجرايي استان با سفر به شهرستان‌ها و تقويت ارتباط با مردم نسبت به شناسايي و رفع مشکلات موجود اقدام کنند.

وي با اشاره به قدرت، عزت و اقتدار کنوني جمهوري اسلامي در دنيا يادآور شد: اين مهم عمل به رهنمودهاي امام راحل، رهبر معظم انقلاب اسلامي و از جان‌گذشتگي شهدا، جانبازان، آزادگان و رزمندگان است.

حسين‌ميرزايي تسريع در روند تکميل و بهره‌برداري از طرح‌هاي نيمه‌تمام را ضروري دانست و اظهار داشت: مديران کل دستگاه‌هاي اجرايي استان سرعت‌بخشي به روند اجراي طرح‌هاي کلنگ‌زني شده را در دستور کار قرار دهند.

گفتني است عمليات اجرايي ۶ طرح در شهرستان بروجن آغاز شد که براي اجراي اين طرح‌ها ۹۳ ميليارد و ۴۰۰ ميليون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

در دوران اجرا و ساخت اين طرح‌ها در شهرستان بروجن زمينه اشتغال ۹۷ نفر فراهم خواهد شد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07