پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

براي توسعه چهارمحال و بختياري از پيشنهادات و طرح‌ها استقبال مي‌کنيم

کد خبر: 167407 تاریخ انتشار: 1400/11/18
نمایش: 1155
اخبار
‍ سرپرست معاونت سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري چهارمحال و بختياري گفت: از تمامي پيشنهادات براي توسعه استان و شهر شهرکرد با سعه‌صدر استقبال مي‌کنيم تا در راستاي توسعه استان حرکت کنيم.
محسن حسين‌ميرزايي ۱۸ بهمن‌ماه در ديدار شهردار و اعضاي شوراي اسلامي شهر شهرکرد با تاکيد بر اينکه مسئولان خادم مردم هستند، اظهار کرد: بايد خدمت به مردم و تکريم آن‌ها در اولويت تمامي مسئولان قرار بگيرد، اما قطعا اين تکريم براي اقشار ضعيف جامعه که هيچ‌گونه پشتوانه‌اي ندارند بايد بيش‌تر مورد توجه باشد، اين مسئله باعث افزايش رضايت‌مندي مردم از نظام مي‌شود.

سرپرست معاونت سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري چهارمحال و بختياري افزود: مردم صاحبان اصلي انقلاب هستند و به مشارکت و نقش‌آفريني آن‌ها در تمامي امورات نيازمند هستيم، هيچ تفاوتي ميان قوميت‌ها و شهرستان‌ها وجود ندارد و بايد با وحدت و همدلي در راستاي توسعه استان گام برداريم.

وي با تاکيد بر اهميت مديريت شهري به‌ويژه در مرکز چهارمحال و بختياري، گفت: شهر شهرکرد پيشاني استان است و بايد ظرفيت‌هاي موجود در آن به‌خوبي مورد توجه قرار بگيرد، از تمامي پيشنهادات براي توسعه استان و شهر شهرکرد با سعه‌صدر استقبال مي‌کنيم تا در راستاي توسعه استان حرکت کنيم.

حسين‌ميرزايي افزود: در دهه هشتاد برنامه‌ريزي براي تبديل چهارمحال و بختياري به اردوبام تيم‌هاي ملي آغاز شد، اما متاسفانه تاکنون اين اتفاق رخ نداده است و بايد مجددا مورد توجه مسئولان قرار بگيرد، ساير ظرفيت‌ها نيز براي معرفي استان و شهر شهرکرد به‌کار گرفته شود تا اين شهر در کشور بدرخشد.

سرپرست معاونت سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري چهارمحال و بختياري تصريح کرد: با وحدت، همدلي، صفا و صميميت مي‌توان بر تمامي مشکلات فائق بياييم، بايد منافع استان مورد توجه همگان باشد و سوءتفاهم‌ها کنار گذاشته شود، اميدواريم پس از پايان مسئوليت شرمنده مردم، شهدا و خدا نشويم.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07