پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

نخستين خط پدافندي براي رفع مشکل آب شرب شهرکرد آماده افتتاح شد

کد خبر: 167437 تاریخ انتشار: 1400/11/21
نمایش: 793
اخبار
سرپرست معاونت هماهنگي امور عمراني استانداري چهارمحال و بختياري از تلاش‌ براي رفع مشکل تامين آب شرب در شهرکرد خبر داد و گفت: نخستين خط پدافندي آماده شده و به زودي متصل مي‌شود.

علي حيدري روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: با برودت هوا و کاهش دبي چشمه کوهرنگ ،تامين آب براي شهر شهرکرد با چالش روبرو شد که به دنبال آن مسوولان تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا اين مشکل برطرف شود.

وي ادامه داد: در همين راستا اتصال نخستين خط پدافندي شهرکرد براي رفع مشکل آب شرب در سطح شهرکرد آماده افتتاح شده است و طي روزهاي آينده وارد مدار مي‌شود.

سرپرست معاونت هماهنگي امور عمراني استانداري چهارمحال و بختياري تصريح کرد: تلاش بر اين است که اتصال خط پدافندي بدون قطعي آب باشد اما چنانچه امکانپذير نباشد آب براي مدت سه تا چهار ساعت قطع مي‌شود که از قبل اطلاع‌رساني مي‌شود.

حيدري اظهار داشت: با اتصال اين خط بخشي از مشکل تامين آب شرب در شهرکرد برطرف مي‌شود و تلاش مي‌شود تا خط دوم نيز به زودي وارد مدار شود.

به گفته مسوولان شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختياري براي رفع تنش آبي شهرکرد ۲ حلقه چاه در حال حفر است و هفت چاه اجاره‌اي جديد نيز وارد مدار شده است.

 شهر شهرکرد ۸۲ هزار مشترک خانگي دارد و در مجموع شرکت آب و فاضلاب شهرستان شهرکرد به ۱۲۰ هزار مشترک در اين شهرستان خدمات‌رساني مي‌کند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07