پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

هفت طرح عمراني در شهرکرد افتتاح شد

کد خبر: 167438 تاریخ انتشار: 1400/11/21
نمایش: 752
اخبار
هفت طرح عمراني شهرداري شهرکرد روز پنجشنبه همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامي با حضور جمعي از مسوولان چهارمحال و بختياري افتتاح و عمليات اجرايي سه طرح عمراني آغاز شد.
افتتاح بوستان اقبال لاهوري و پارک سميه، بهره‌برداري از ساختمان منطقه يک شهرداري، ميدان ميوه و تره‌بار، کارخانه توليد قطعات بتني و رونمايي از ميدان ۱۲ محرم در آييني به طور همزمان افتتاح شد.

همچنين عمليات اجرايي منطقه تفريحي باغ ميوه و جاده ميرآباد به دانشگاه شهرکرد و تالار دوم ميدان ميوه‌ و تره‌بار نيز آغاز شد.

سرپرست معاونت هماهنگي امور عمراني استانداري چهارمحال و بختياري در اين آيين با گراميداشت دهه فجر انقلاب اسلامي، اظهار داشت: شهرکرد يک پنجم جمعيت کل استان را دارد و مردم از سراسر استان به آن مراجعه مي‌کنند از همين رو بايد بتوان به اين مراجعات و نيازهاي شهروندان به خوبي پاسخ داده شود.

علي حيدري افزود: رويکرد خدمت صادقانه به مردم در مجموعه شوراي شهر و شهرداري وجود دارد و مديران شهري تلاش مي‌کنند اما جداي از فعاليت‌هاي عمراني ،بايد به ابعاد فرهنگي نيز پرداخته شود.

وي با بيان اينکه کسب رضايت مردم مهمترين هدف مسوولان باشد، تصريح کرد: با تقويت رويکرد فرهنگي در مديريت شهري مي‌توان در جلب رضايت مردم نيز گام‌هاي اساسي برداشته شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06