پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

جمهوري اسلامي ايران در ۴۳ سال گذشته دستاوردهاي مطلوبي داشته است

کد خبر: 167441 تاریخ انتشار: 1400/11/22
نمایش: 854
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با گرامي‌داشت دهه فجر انقلاب اسلامي گفت: جمهوري اسلامي ايران در ۴۳ سال گذشته در حوزه‌هاي مختلف علمي، اقتصادي، فرهنگي، زيربنايي و دفاعي دستاوردهاي بي‌نظير و مطلوبي داشته است.
غلامعلي حيدري روز جمعه در مراسم خودرويي و موتوري راهپيمايي ۲۲ بهمن‌ماه در شهرکرد گفت: جمهوري اسلامي ايران در حيات ۴۳ ساله خود توانست با ايستادگي در برابر قدرتهاي استکباري به ارتقاي بين‌المللي برسد که در اين مسير، حضور هميشگي مردم در صحنه‌هاي مختلف نقش‌آفريني کرد.

وي با اشاره به اقتدار کنوني جمهوري اسلامي ايران در منطقه افزود: پيشرفت و تعالي کشور و چهارمحال و بختياري نياز به وحدت، همدلي و يکدلي دارد.

حيدري به تلاش‌هاي کشورهاي استکباري براي ضربه به جمهوري اسلامي ايران در ۴۳ سال گذشته اشاره و تصريح کرد: دشمن براي ايجاد فاصله بين مردم و حاکميت تلاش مي‌کند تا با ايجاد نفاق به جمهوري اسلامي ضربه بزند.

وي يادآور شد: مي‌توان با اطاعت از فرامين و رهنمودهاي رهبر معظم انقلاب اسلامي تمامي توطئه‌هاي دشمنان را همانند گذشته خنثي کرد.

استاندار چهارمحال و بختياري اظهار داشت: هم‌اکنون مي‌توان موانع را با موفقيت پشت سر گذاشت و به موفقيت‌هاي مختلف در عرصه‌هاي گوناگون دست يافت.

وي با اشاره به شيوع ويروس کرونا گفت: به‌علت لزوم رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي و فاصله‌گذاري اجتماعي، مراسم راهپيمايي ۲۲ بهمن‌ماه به‌صورت خودرويي و موتوري برگزار شد.

حيدري به حضور قشرهاي مختلف مردم چهارمحال و بختياري در اين مراسم اشاره و تاکيد کرد: امروز مردم بيشتري قصد حضور در اين مراسم را داشتند که به‌علت محدوديت‌هاي کرونايي موفق به حضور فيزيکي نشدند اما قلب آنان در اين مراسم است.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07