پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
س️رپرست معاونت سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار:

توسعه فرهنگ ايثار شهادت وظيفه ذاتي همه دستگاه‌هاي اجرايي‌ است

کد خبر: 167442 تاریخ انتشار: 1400/11/25
نمایش: 1192
اخبار
سرپرست معاونت سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري گفت: توسعه و تببين فرهنگ ايثار و شهادت و پرداختن به شهدا، زنده نگه‌داشتن ياد و خاطره شهدا و توسعه و تثبيت فرهنگ ايثار و شهادت از وظايف اساسي و ذاتي همه دستگاه‌هاي اجرايي است.
محسن حسين ميرزايي ظهر يکشنبه در جلسه کنگره ملي شهداي عشاير با بيان اينکه تبيين فرهنگ ايثار و شهادت وظيفه ذاتي دستگاه‌هاي اجرايي است، اظهار کرد: زنده نگه‌داشتن ياد و خاطره شهدا در جامعه به خوبي انجام و اجرا شود.
حسين ميرزايي گفت: امنيت، عزت و اقتدار امروز کشور  مديون فداکاري امام (ره)، رهبر انقلاب و خون شهدا است و زنده نگهداشتن ياد شهدا کمتر از شهادت نيست.
سرپرست معاونت سياسي امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري با بيان اينکه براي برگزاري کنگره ملي ۱۰ هزار شهيد عشايري بايد از ظرفيت مردم استفاده شود،
ميرزايي بيان داشت  :  همه دستگاه‌ها بايد براي برگزاري هرچه باشکوه‌تر اين کنگره تلاش کنند.
حسين ميرزايي با اشاره به اينکه برنامه‌ريزي‌هاي اين کنگره بايد به منظور نهادينه کردن فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه باشد، افزود: عشاير غيرتمند و غيور از ابتداي انقلاب تا کنون براي تثبيت و حفاظت از انقلاب ،خودجوش در ميدان بوده اند که اين مهم قابل تقدير و قدرداني است.
وي با بيان اينکه صيانت از فرهنگ ناب اسلام با توجه به فرهنگ غني ايثار و شهادت امکان پذير است، مطرح کرد: نتيجه برگزاري کنگره ملي ۱۰ هزار شهيد عشايري بايد توسعه و تثبيت فرهنگ ناب ايثار و شهادت در جامعه باشد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06