پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

حضرت علي (ع) الگوي فداکاري در راه دين و ولايت است

کد خبر: 167449 تاریخ انتشار: 1400/11/25
نمایش: 1215
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با صدور پيامي سيزدهم رجب سالروز ميلاد حضرت علي( ع) و روز پدر را گرامي داشت و گفت: امام اول شيعيان الگوي وفا و فداکاري در راه دين و ولايت و مظهر شجاعت، حلم، علم و عدالت است.
در پيام غلامعلي حيدري آمده است: سيزدهم رجب، سالروز ولادت مولي الموحدين؛ حضرت علي بن ابيطالب (ع)؛ يگانه تقوا، پرهيزگاري و عبادت، الگوي وفا و فداکاري در راه دين و ولايت و مظهر شجاعت، حلم، علم و عدالت است.

در ادامه اين پيام تصريح شده است: نامگذاري سالروز ميلاد مولود کعبه به عنوان روز پدر، داراي عمق و معنايي درخشان است چرا که آن ابرمرد تاريخ با صبوري و گذشت و تکيه بر ذات پروردگار سبحان، برغم همه جفاکاري ها؛ پدرانه در حق امت خويش مهرباني کرد.

در پيام استاندار چهارمحال و بختياري اضافه شده است: ولادت علي (ع) همچنين فرصتي است براي قدرداني از زحمات مردان و تلاشگراني که همواره و در هر شرايطي در جهت تامين معاش و زندگي آبرومندانه براي خانواده‌هايشان در تلاشند، به‌ويژه مردان، پدران و انسان‌هاي از جان گذشته‌اي است که در اين دوران سخت بيماري کرونا با الگوگيري از شهيد کعبه، جان خويش را براي نجات جان هموطنان خود بر سردست گرفته‌اند.

در پايان پيام حيدري آمده است: اينجانب ولادت بابرکت و خجسته حضرت علي (ع) و روز پدر را به تمامي پدران زحمتکش و فداکار استان چهارمحال و بختياري تبريک مي‌گويم و سعادت، بهروزي و سربلندي يکايک آنان را از درگاه خداوند رحمان خواستارم. اميد است در کنف مهرورزي به ولايت حضرت علي بن ابيطالب (ع)، لطف الهي شامل حال همه ملت بزرگ ايران اسلامي و مردم ولايتمدار استان چهارمحال و بختياري گردد و ان شاء الله هر چه زودتر سايه ويروس منحوس کرونا از سر ملت عزيز ما رخت بر بندد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07