پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

آيين تکريم فرماندار و معارفه سرپرست فرمانداري شهرستان سامان برگزار شد

کد خبر: 167460 تاریخ انتشار: 1400/11/28 19:35:41
نمایش: 2006
اخبار
محسن حسين ميرزايي سرپرست معاونت سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري چهارمحال و بختياري در مراسم تکريم و معارفه فرماندار جديد شهرستان سامان گفت: رمز رستگاري سرباز ولايت بودن است و عاقبت بخيري در ولايت مداري است.
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار در اين آيين ضمن تقدير از حضور حماسي مردم در مراسم ۲۲ بهمن گفت: انقلاب اسلامي ايران که به برکت خون شهدا و رهبري الهي امام راحل عظيم‌الشأن و پايداري مردم غيور شکل گرفته است، با رهبري مقام معظم رهبري حضرت آيت الله العظمي امام خامنه اي(مدظله العالي)  روز به روز بالنده تر، پوياتر و مستحکم تر مي شود و بر همگان فرض و واجب است نسبت به حراست از اين هديه الهي.
حسين ميرزايي در ادامه گفت: بايد با تقويت روحيه انقلابي و کار جهادي به صورت شبانه روزي براي خدمتگزاري به مردم عزيز تلاش نماييم.  در دولت جهادي و مردمي، مديران بايد جهادي و با اخلاص در کف ميدان با مردم و همراه مردم باشند تا مردم عزيزمان دغدغه هاي خود را مطرح کنند و مسئولين نيز بايد در راستاي رفع مشکلات مردم تلاش نمايند.
معاون سياسي امنيتي و اجتماعي استاندار در اين جلسه افزود: مدير خوب، مدير و مسئولي  است که خدمت به مردم را سرلوحه کارش قرار دهد. جهادي و انقلابي عمل کردن، يک اصل است. پست هاي مديريتي ماندگار نيستند و آنچه مي ماند خدمت، کار و تلاش جهادي است.
حسين ميرزايي همچنين در اين جلسه گفت: تعامل و همفکري با اقشار مختلف مردم، به خصوص اقشار زحمت کش بايد در برنامه کاري فرماندار جديد محوريت داشته باشد. در حال حاضر بيشتر از هر زمان ديگري نيازمند گسترش فرهنگ کار جهادي و انقلابي، هم افزايي و همدلي هستيم.
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار در ادامه گفت عزت، اقتدار، آرامش و امنيت امروز ايران اسلامي را مديون امام راحل عظيم الشأن، مقام معظم رهبري حضرت آيت الله العظمي امام خامنه اي (مدظله العالي) و شهدا و ايثارگران هستيم و تا ابد هرکس در اين کشور عزيز متولد شود و توفيق تنفس از هواي پاک ايران اسلامي را پيدا کند مديون اين عزيزان مي باشد.
حسين ميرزايي همچنين گفت: فرماندار بايد ضمن تعامل با مسئولان به طور جدي پيگير حل مشکلات مردم عزيزمان باشد. مسئولان و مديران استاني موظفند در شهرستانها حضور فعال، مستمر و مفيد داشته باشند. فرماندار جديد، فرماندار همه مردم است، نه فرماندار قشر و بخش خاصي و بايد به خواسته همه مردم با هر سليقه اي که هستند توجه نمايد.
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار در ادامه گفت: رمز موفقيت در استان همدلي، وفاق و وحدت است. اگر خواهان پيشرفت و تعالي روستا، شهر، شهرستان و استانمان هستيم بايد با هم وحدت داشته باشيم. امروزه از هر زمان ديگري نياز به وحدت و همدلي در استان احساس مي‌شود.  در اين آيين از زحمات و تلاشهاي فرماندار سابق آقاي اکبريان تقدير و آقاي گنجعلي به عنوان فرماندار جديد معرفي شد.
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07