پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

مسئولان از فرصت براي خدمتگزاري به مردم استفاده کنند

کد خبر: 167607 تاریخ انتشار: 1400/12/16
نمایش: 669
اخبار
️استاندار چهارمحال و بختياري گفت: فرصت خدمت محدود است، بنابراين تمامي مسئولان بايد از فرصتي که در اختيار آن‌ها قرار گرفته، براي خدمت به مردم به نحو احسن استفاده کنند.
غلامعلي حيدري ۱۶ اسفندماه در ديدار با دبير و اعضاي ستاد امر به معروف و نهي از منکر چهارمحال و بختياري بيان کرد: مجموعه کارکنان دستگاه‌هاي اداري و نهادها براي احيا و گسترش امر به معروف و نهي از منکر در مجموعه خود و جامعه تلاش و همکاري بيشتري داشته باشند.

استاندار چهارمحال و بختياري ادامه داد: راه‌حل بسياري از مشکل فرهنگي و اجتماعي عمل به وظايف شرعي و قانوني به خصوص عنايت خاص همگان به تحقق اين واجب الهي در جامعه است.

حيدري به اهميت احيا و گسترش امر به معروف در جامعه اسلامي اشاره کرد و ادامه داد: مسئولان دستگاه‌هاي اداري و نهادهاي اجتماعي نقش مهمي در ترويج اين واجب الهي در بين کارمندان و جامعه دارند.

وي تصريح کرد: اگر در عمل همه مردم و مسئولان به وظيفه ديني و انقلابي خود براي گسترش امر به معروف و نهي از منکر عمل کنند بسياري از معضلات فرهنگي رفع مي‌شود.

استاندار چهارمحال و بختياري تاکيد کرد: فرصت خدمت محدود است، بنابراين تمامي مسئولان بايد از فرصتي که در اختيار آن‌ها قرار گرفته، براي خدمت به مردم به نحو احسن استفاده کنند، مديران نبايد به فکر منافع شخصي باشند.

حيدري تصريح کرد: امربه‌معروف و نهي از منکر در دستگاه‌هاي اداري از اهميت بالايي برخوردار است، خدمت صادقانه به مردم و کاهش بروکراسي اداري از جمله مهمترين وظايفي است که مديران بايد در راستاي رضايت مردم، از زيرمجموعه خود انتظار داشته باشند.

وي با بيان اينکه مديران بايد بر نيروهاي تحت امر خود نظارت داشته باشند، گفت: اگر مديري جديت داشته باشد، نيروهاي تحت امر او نيز با دغدغه‌ خواهند بود.

حيدري در پايان بيان کرد: استاندار مانند يک مربي است، اگر اين مربي ببيند که بازيکن او نمي‌تواند در زمين خوب بازي کند، قطعا او را تعويض مي‌کند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06