پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

جانبازان سند افتخار براي کشور هستند

کد خبر: 167608 تاریخ انتشار: 1400/12/17
نمایش: 671
اخبار
️استاندار چهارمحال و بختياري گفت: خدمت‌رساني به جانبازان و خانواده آنها مختص يک دستگاه خاص نيست و همه بايد براي رفع مشکلات اين عزيزيان که از هستي خود مايه گذاشتند تلاش کنند.
غلامعلي حيدري شامگاه ۱۷ اسفندماه در جمع جانبازان قطع نخاعي و خانواده آنها به مناسبت روز جانباز در مجتمع رفاهي لاله شهرکرد ضمن تبريک سالروز ولادت حضرت قمربني هاشم (ع) با تاکيد بر اينکه جانبازان براي صيانت از کشور و انقلاب و دفاع از مملکت و ناموس مردم از جان و اعضاي بدن خود گذشتند افزود: وظيفه همه خدمتگزاران و مسئولان دستگاه‌هاي اجرايي است که براي رفع مشکلات جانبازان و خانواده آنان تلاش کنند و مشکلات اين عزيزان را شناسايي و با کمال افتخار نسبت به حل آن اقدام کنند.

وي اظهارداشت: حضور در جمع جانبازان و خانواده آنها يک توفيق است که از نزديک ديدار دوباره با همرزمان خود داشته باشيم و از خانواده جانبازان به خصوص همسران آنان تقدير و تشکر کنيم که با صبر و متانت و با الگو گرفتن از حضرت زينب (س) براي ادامه زندگي تلاش مي‌کنند.

حيدري افزود: در طول هشت سال دفاع مقدس به دليل ايستادگي و مردانگي جانبازان، شهدا و رزمندگان در مقابل دشمن پيروز شديم و يک مقطع خوب و درخشان در تاريخ کشور ثبت شد و شما اجازه نداديد که يک وجب از خاک کشور به دست دشمن داده شود.

وي با بيان اينکه جانبازان سند افتخار براي کشور هستند و آيندگان به رشادت و بزرگواري آن‌ها افتخار خواهند کرد، اظهارداشت: خانواده جانبازان با صبر، بزرگواري، بزرگ منشي به جانبازان و رزمندگان خدمت مي‌کنند.

استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه دشمن به دنبال نااميد کردن مردم نسبت به انقلاب و دستاوردهاي نظام اسلامي است، گفت: دشمن با استفاده از فناوري به‌روز و امکانات فراوان رسانه‌اي به دنبال ضعيف نشان دادن نظام و ضربه زدن به نظام است و براي مقابله با اين دسيسه دشمن به يک جهاد نياز است.

حيدري با اشاره به اينکه در مدت زمان خدمت خود در استان به شهرستان‌هاي مختلف سفر کرده و سرکشي و بازديد سرزده نيز از ادارات و نهادها انجام و مسايل ومشکلات شناسايي شده است، گفت: هم اکنون در استان ۷۰۰ طرح عمراني نيمه تمام وجود دارد که به اتمام رساندن اين طرح‌ها يک توسعه همه جانبه در استان فراهم مي‌کند.

به گفته وي، بيکاري يکي از مهمترين مشکلات مردم استان است و بايد با اجراي طرح‌هاي اشتغالزايي در حوزه‌هاي مختلف صنعتي، کشاورزي، خدمات، صنايع دستي و گردشگري نرخ بيکاري استان را کاهش دهيم.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06