پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

جشن‌هاي نيمه‌شعبان و ۱۲ فروردين‌ماه با شکوه برگزار شود

کد خبر: 167609 تاریخ انتشار: 1400/12/17
نمایش: 824
اخبار
️سرپرست معاونت سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري چهارمحال و بختياري با اشاره به اهميت برگزاري جشن‌هاي نيمه‌شعبان و ۱۲ فروردين‌ماه، گفت: بايد همه افراد به‌ويژه کودکان از حداقل ۱۰ روز قبل، تغييرات در شهر و روستاي خود را احساس کنند، همچنين بايد محتواهاي قوي در اين حوزه توليد شود.
محسن حسين‌ميرزايي ۱۷ اسفندماه در جلسه ارزيابي ستاد دهه‌فجر و برنامه‌ريزي نيمه‌شعبان و ۱۲ فروردين‌ماه در چهارمحال و بختياري با تقدير از کميته‌هاي برگزاري برنامه‌هاي دهه‌فجر در استان، اظهار کرد: مردم با حضور حماسي خود در راهپيمايي خودرويي ۲۲ بهمن ثابت کردند که هميشه در صحنه هستند، اين حضور وظيفه مسئولان در خدمت‌گذاري را سنگين‌تر مي‌کند.

سرپرست معاونت سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري چهارمحال و بختياري افزود: مسئول بايد مردمي باشد و مشکلات را ميداني بررسي کند، در دولت سيزدهم بايد تمامي مسئولان مردمي باشند.

وي با تاکيد بر اينکه توسعه، ترويج و نهادينه کردن آموزه‌هاي ديني و مهدويت جزو وظايف ذاتي تمامي مسئولان و کارکنان دولت است، خاطرنشان کرد: هرجا بحث فرهنگ غني مهدوديت مطرح مي‌شود بايد همه احساس تکليف کنند، در اين مسئله نبايد يک قشر خاص را مخاطب قرار دهيم.

حسين‌ميرزايي ادامه داد: ترويج فرهنگ مهدوديت توفيقي است که شامل حال ما شده است و بايد دلسوزانه وارد مباحث ديني و معنوي شويم، در اين حوزه نبايد نگاهمان اداري و سازماني باشد.

سرپرست معاونت سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري در ادامه با اشاره به اهميت جشن‌هاي نيمه‌شعبان و ۱۲ فروردين‌ماه، توضيح داد: بايد همه افراد و به‌ويژه کودکان از حداقل ۱۰ روز قبل تغييرات در شهر و روستاي خود را احساس کنند، همچنين بايد محتواهاي قوي در اين حوزه توليد شود.

وي تاکيد کرد: برنامه‌هايي که براي جشن‌هاي نيمه‌شعبان تدارک ديده مي‌شود بايد به گونه‌اي باشد که تاثير آن تا ماه‌ها در جامعه محسوس باشد، همان‌گونه که تاثير باران تا ماه‌ها باقي مي‌ماند.

حسين‌ميرزايي در ادامه با تاکيد بر اينکه حفاظت و تقويت از نظام جمهوري اسلامي يک اصل است، تصريح کرد: در هيچ شرايطي نبايد اجازه بدهيم به اصل نظام خدشه وارد شود، براي اين نظام هزينه‌هاي سنگيني پرداخت شده است و بايد براي حفظ آن تلاش کنيم.

سرپرست معاونت سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه ولايت‌پذيري يکي از موضوعات بسيار مهم در انقلاب اسلامي است، عنوان کرد: هرکجا ولايت‌پذيري مدنظر قرار گرفت، موفقيت حاصل شد، ولايت‌پذيري بايد سرلوحه تمامي امور باشد.

وي بيان کرد: بسياري از کشورها داعيه‌دار مردم‌سالاري هستند، اما به مردم بها نمي‌دهند، اما نظام جمهوري اسلامي مردم‌سالاري را به معناي واقعي محقق کرد، بايد مردم در تمامي امور دخالت داده شوند، حضور مردم باعث موفقيت در امور مي‌شود.

حسين‌ميرزايي در پايان گفت: جشن‌هاي نيمه‌شعبان به‌صورت مردمي برگزار شود، بايد از ظرفيت خبرگزاري‌ها، فضاي مجازي، رسانه‌هاي مکتوب و مجازي نيز در برگزاري هرچه باشکوه‌تر برنامه‌هاي گراميداشت نيمه‌شعبان استفاده کرد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06