پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

دولت سيزدهم صادقانه به‌دنبال حل مشکلات مردم است

کد خبر: 167635 تاریخ انتشار: 1400/12/19
نمایش: 745
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: مسئولان در دولت سيزدهم خدمتگزار مردم بوده و با تمام توان و صداقت به‌دنبال رفع مشکلات مردم در تمامي حوزه‌ها هستند.
غلامعلي حيدري شامگاه پنجشنبه با حضور در مسجد امام حسن(ع) شهرکرد در جمع نمازگزان با اشاره به اينکه مساجد کانون معنويت در جامعه محسوب مي‌شوند، اظهار کرد: خدمات و پيشرفت‌هاي جمهوري اسلامي با دوران طاغوت در حوزه‌هاي علمي، فرهنگي، اقتصادي، زيرساختي، نظامي، پزشکي و ... قابل مقايسه نيست، اما دشمنان انقلاب اسلامي با استفاده از شبکه‌هاي رسانه‌اي فارسي زبان معاند، دائما در حال پمپاژ نااميدي هستند.

استاندار چهارمحال و بختياري با بيان اينکه ايجاد شکاف بين خدمت‌گزاران انقلاب اسلامي و مردم از مهم‌ترين اهداف دشمنان جمهوري اسلامي است، گفت: پايگاه‌هاي بسيج و روحانيون مساجد با جهاد تبيين مي‌توانند دستاوردهاي انقلاب اسلامي را براي مردم تبيين کنند تا از اين طريق باعث اميدآفريني در جامعه شوند.

وي تاکيد کرد: مسئولان در دولت سيزدهم خدمتگزار مردم بوده و با تمام توان و صداقت به‌دنبال رفع مشکلات مردم در تمامي حوزه‌ها هستند، دولت سيزدهم تلاش مي‌کند تا پيشرفت، آباداني و رفاه اجتماعي را براي تمامي آحاد جامعه ايجاد کند.

حيدري با اشاره به پيگيري‌هاي صورت گرفته براي حل مشکلات در چهارمحال و بختياري توسط مسئولان استاني، توضيح داد: بنده  از زمان آغاز مسئوليت با مسئولان رده اول کشور از جمله رئيس‌جمهور، رئيس مجلس شوراي اسلامي، تعدادي از وزرا و ... جلساتي براي رفع مشکلات در حوزه‌هاي مختلف داشته‌ام و اميد است در سال ۱۴۰۱ شاهد افتتاح پروژه‌هاي متعدد در استان باشيم.

استاندار چهارمحال و بختياري در پايان تصريح کرد: بداخلاقي‌ها و فسادهاي موجود در جامعه ناشي از فاصله گرفتن مردم از احکام اسلامي است، بايد اين مهم مورد توجه متوليان امر در جامعه در قرار بگيرد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06