پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

پاسخگويي مسئولان به مردم بايد به يک فرهنگ تبديل شود

کد خبر: 167636 تاریخ انتشار: 1400/12/20
نمایش: 739
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با تاکيد بر اينکه پاسخگويي مسئولان به مردم بايد به يک فرهنگ تبديل شود، اظهار کرد: تکريم ارباب رجوع در اولويت کاري دستگاه‌هاي اجرايي قرار بگيرد.
به گزارش روابط‌عمومي استانداري چهارمحال و بختياري، استاندار و مسئولان بنياد شهيد و امور ايثارگران استان در ميز خدمت اين هفته نماز جمعه شهرکرد حضور پيدا کرده و مشکلات مردم را پيگيري کردند.

غلامعلي حيدري_ استاندار چهارمحال و بختياري در حاشيه اين برنامه، اظهار کرد: برنامه‌ريزي لازم براي حضور تمامي دستگاه‌هاي اجرايي در ميز خدمت نماز جمعه شهرکرد صورت گرفته است.

وي افزود: شهروندان مي‌توانند براي ارائه بدون واسطه مشکلات خود به مديران دستگاه‌هاي اجرايي، روزهاي جمعه از ساعت ۱۱:۳۰ در مصلي امام خميني(ره) شهرکرد حضور پيدا کنند.

وي با اشاره به استقرار سامانه الکترونيکي مردم و دولت(سامد) در قسمت بازرسي استانداري چهارمحال و بختياري، خاطرنشان کرد: تمامي هم‌استاني‌ها مي‌توانند با شماره تماس ۱۱۱، مشکلات و مسائل خود را از طريق تماس تلفني با مديران دستگاه‌هاي اجرايي مطرح و پاسخ خود را دريافت کنند، برنامه حضور مديران دستگاه‌هاي اجرايي در اين سامانه اطلاع‌رساني مي‌شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06