پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

برگزاري اردوهاي راهيان نور برکات زيادي دارد

کد خبر: 167642 تاریخ انتشار: 1400/12/21 12:39:59
نمایش: 981
اخبار
سرپرست معاونت عمراني استاندار چهارمحال و بختياري با بيان اينکه برگزاري اردوهاي راهيان نور برکات زيادي دارد، گفت: خون‌هاي باارزشي در مناطق جنگي براي دفاع از اين مرز و بوم ريخته شده است، اين خون‌ها بسيار باارزش هستند و بايد قدردان باشيم.
علي حيدري 21 اسفندماه در آئين افتتاحيه راهيان نور مجازي دانش‌آموزان چهارمحال و بختياري با اشاره به جايگاه والاي شهدا، اظهار کرد: شهدا زنده هستند و نزد خداوند روزي مي‌گيرند، اميدواريم اين افتخار نصيب ما نيز بشود.

سرپرست معاونت عمراني استاندار چهارمحال و بختياري افزود: بيماري کرونا بسياري از برنامه‌هاي فرهنگي را تحت تاثير تبعات خود قرار داد، اميدواريم که با ريشه‌کني اين بيماري برنامه‌ها همانند روال سابق و باشکوه برگزار شود.

وي با اشاره به سخن امام خميني(ره)، گفت: ايشان فرمودند، کساني تا انتها با انقلاب اسلامي مي‌مانند که طعم فقر و محروميت را چشيده باشند، مسئولان بايد با تمام وجود در خدمت نظام جمهوري اسلامي و مقام معظم رهبري باشند و در اين راه از هيچ کوششي فروگذار نکنند.

حيدري تاکيد کرد: شهدا در هشت سال دفاع مقدس دين خود را به نظام جمهوري اسلامي ادا کردند، امروز همه وظيفه داريم براي حفظ و تعالي انقلاب اسلامي تلاش کنيم و اين انقلاب را به صاحب اصلي‌اش، امام زمان(عج) تحويل دهيم.

سرپرست معاونت عمراني استاندار چهارمحال و بختياري در ادامه با بيان اينکه برگزاري اردوهاي راهيان نور برکات زيادي دارد، خاطرنشان کرد: خون‌هاي باارزشي در مناطق جنگي براي دفاع از اين مرز و بوم ريخته شده است، اين خون‌ها بسيار باارزش هستند و بايد قدردان باشيم، دانش‌آموزان با وضو در اين مناطق حضور پيدا کنند.

وي با تاکيد بر اينکه انقلاب اسلامي ما انفجار نور بود، عنوان کرد: بخشي از اين نور در اردوهاي راهيان نور منتشر مي‌شود، متوليان و شرکت‌کنندگان در اردوهاي راهيان نور در راه مقدسي قدم گذاشته‌اند، بايد قدر اين برنامه‌ها را بدانيم.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07