پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

پيام استاندار چهارمحال و بختياري به‌مناسب روز شهيد

کد خبر: 167654 تاریخ انتشار: 1400/12/22 10:37:05
نمایش: 814
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري در پيامي، ۲۲ اسفندماه روز بزرگداشت شهدا و سالروز تأسيس بنياد شهيد و امور ايثارگران را به مردم شهيدپرور و ولايتمدار استان به‌ويژه خانواده‌هاي معظم شهدا تبريک گفت.
به گزارش روابط‌عمومي استانداري چهارمحال و بختياري متن پيام غلامعلي حيدري  به‌ مناسبت روز شهيد و سالروز تاسيس بنياد شهيد و امور ايثارگران بدين شرح است: 

۲۲ اسفندماه سالروز تاسيس بنياد شهيد و امور ايثارگران به فرمان امام راحل(ره) به‌نام روز بزرگداشت شهيد نامگذاري شده است، مسلما اين نامگذاري‌ موجب مي‌شود تا جايگاه شهداي والامقام بيش‌تر از ساير ايام سال مورد توجه قرار بگيرد.

موقعيت کنوني جمهوري اسلامي و دستاوردهاي آن، مديون خون پاک و مطهر شهداي گرانقدر است، شهدا با تقديم خون خود عزت‌، سربلندي، آزادي و استقلال را به مردم اين کشور هديه دادند، بنابراين حفظ و حراست از آرمان‌هاي انقلاب اسلامي يک وظيفه همگاني است و نبايد اجازه دهيم که خون شهيدان پايمال شود.

اينجانب ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهداي والامقام انقلاب اسلامي، دفاع مقدس، مدافعين حرم، امنيت و سلامت، فرار رسيدن ۲۲ اسفندماه، روز بزرگداشت شهدا و سالروز تاسيس بنياد شهيد و امور ايثارگران را به مردم شهيدپرور و ولايتمدار استان به ويژه خانواده‌هاي معزز شهدا تبريک و تهنيت عرض نموده و به محضر همه شهيدان، جانبازان و ايثارگران سرافراز اداي احترام مي‌کنم.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07