پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار:

کوتاهي در انجام وظايف جفا به مردم است

کد خبر: 167655 تاریخ انتشار: 1400/12/22 11:33:22
نمایش: 910
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با تاکيد بر اينکه عمل مسئولان به وظايف خود، بزرگترين امر به معروف و نهي از منکر است، گفت: کوتاهي در انجام وظايف جفا به مردم است.
غلامعلي حيدري ۲۲ اسفندماه در جلسه ستاد امر به معروف و نهي از منکر چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه ايجاد ياس و نااميدي در آموزه‌هاي ديني مورد نکوهش قرار گرفته است، اظهار کرد: مهم‌ترين مسئله براي ايجاد اميدآفريني در جامعه بحث جهاد تبيين است و همه بايد به اين فرضيه که مورد تاکيد مقام معظم رهبري نيز قرار گرفته، ورود پيدا کنند و از تمامي ظرفيت‌ها در اين حوزه استفاده شود.

استاندار چهارمحال و بختياري افزود: جهاد تبيين در دستور کار ستاد امر به معروف و نهي از منکر  استان نيز قرار بگيرد و همچنين اين موضوع دائمي مستمر پيگيري شود، نبايد کار در اين حوزه براي رفع تکليف باشد، بلکه نيازمند کار جهادي هستيم، بايد توطئه‌هاي دشمن را در اين حوزه خنثي کنيم.

وي با بيان اينکه ساماندهي فضاي مجازي و بهره‌برداري مناسب از اين فضا مورد تاکيد مقام معظم رهبري است، عنوان کرد: ايشان از تعابير خاصي براي فضا استفاده مي‌کنند، براي مديريت اين فضا بايد برنامه و ابتکار عمل داشته باشيم، نيروهاي انقلابي و دستگاه‌هاي متولي براي تهيه محتوا در اين فضا ورود پيدا کنند.

حيدري تاکيد کرد: يکي از علل اصلي موفقيت در بسياري از حوزه‌ها مشارکت مردم است، مشارکت مردمي معجزه مي‌کند، براي مديريت و ساماندهي فضاي فضاي مجازي از ظرفيت مردم و پايگاه‌هاي بسيج مساجد نيز مي‌توان استفاده کرد، اين مسئله نيازمند جريان‌سازي است.

استاندار چهارمحال و بختياري در ادامه با تاکيد بر اينکه عمل مسئولان به وظايف خود بزرگترين امر به معروف و نهي از منکر است، گفت: کوتاهي در انجام وظايف جفا به مردم است، مراکز فرهنگي و تربيتي نقش موثري در بحث ترويج معروفات دارند، مراکز فرهنگي نبايد به باشگاه سياسي تبديل شوند.

وي با اشاره به اينکه مراکز فرهنگي نيازمند راهبرد هستند، توضيح داد: نقشه راه براي اين مراکز بايد ترسيم شود، ستاد امر به معروف و نهي از منکر چهارمحال و بختياري بايد به اين مسائل ورود پيدا کند.

حيدري تصريح کرد: براي حل معضلات اجتماعي نيازمند ارائه راهکار علمي در ستاد امر به معروف و نهي از منکر هستيم، سال آينده بايد روي اين مسئله متمرکز شويم.

استاندار چهارمحال و بختياري بيان اينکه بايد واقعيت‌ها به مردم گفته شود، يادآور شد: مديران انقلابي نيازمند حمايت هستند، مسئولان بايد پاسخگوي مردم باشند و تکريم ارباب رجوع در دستور کار دستگاه‌هاي اجرايي قرار بگيرد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07