پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

نيازمند تقويت حضور تبليغي طلاب و فضلا در استان هستيم

کد خبر: 167670 تاریخ انتشار: 1400/12/24 12:35:27
نمایش: 773
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به اهميت تقويت حضور تبليغي طلاب و فضلا در استان، گفت: در حدود ۵۰۰ مسجد استان تنها ۳۰ روحاني مستقر هستند، استان شديدا نيازمند حضور جهادي طلاب و فضلا است.
غلامعلي حيدري در جمع طلاب و فضلاي چهارمحال و بختياري مقيم قم با اشاره به پاسخ مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامي به شرارت‌هاي مستبدانه رژيم غاصب صهيونيستي، اظهار کرد: استقلال، عزت، سربلندي، سرافرازي و اقتدار در پاسخ به ياوه‌گويي‌هاي دشمنان از مهم‌ترين ويژگي‌هاي نظام جمهوري اسلامي است.

استاندار چهارمحال و بختياري افزود: دشمنان ايران اسلامي با حربه‌هايي مانند تغيير سبک زندگي مردم، القا شبهات و انحرافات، معرفي و تقويت عرفان‌هاي کاذب و نوظهور، تقابل جدي با عفاف و حجاب، شکل‌گيري جنگ ادراکي ميان مردم و مسئولان، ايجاد شکاف ميان ملت و دولت، کور کردن بارقه اميد در ميان مردم و ايجاد تلخي در جامعه، قصد ضربه زدن به اسلام و انقلاب را دارند.

حيدري روشنگري، جهاد تبيين و بصيرت افزايي را مهم‌ترين عوامل رهايي جامعه از تاثير توطئه‌ها و دسيسه‌هاي شوم دشمنان اسلام و انقلاب برشمرد و خاطرنشان کرد: درخواست مطالبات متراکم چند ساله از دولت چندماهه معقول نيست، عده‌اي در تلاشند تا مشکلات موجود را بزرگنمايي کنند.

استاندار چهارمحال و بختياري با تاکيد بر اينکه اطلاع‌رساني و بصيرت‌افزايي از مهم‌ترين پايه‌هاي جهاد تبيين است، عنوان کرد: حضور ميداني در ميان مردم و سرکشي از فعالان حوزه‌هاي مختلف اقتصادي و فرهنگي استان از جمله رويکردهاي جديد استانداري چهارمحال و بختياري است، همچنين توجيه فرمانداران و مسئولان ادارات مختلف استان نسبت به روان‌سازي خدمت به مردم و پيگيري مستمر تخصيص اعتبارات استاني با مشارکت نمايندگان محترم مردم استان در مجلس شوراي اسلامي براي اتمام طرح‌هاي مهم از ديگر برنامه‌هاي استانداري در ماه‌هاي اخير محسوب مي‌شود.


وي با اشاره به اينکه اعطاي اختيارات بيشتر به استانداران از جمله رويه‌هاي دولت انقلابي آيت‌الله رئيسي است، گفت: تسريع در معرفي و انتصاب مديران موفق استاني و سرعت‌بخشي به ريل‌گذاري خدمت‌رساني به مردم از تاکيدات دولت است که در اولويت قرار دارد.

حيدري به ظرفيت تقويت محورهاي مواصلاتي براي تسهيل حمل و نقل و ايجاد مسير ترانزيتي جهت تبادل کالا در استان اشاره کرد و يادآور شد: تمرکز بر روي تقويت بنيه‌هاي کشاورزي و دامپروري و تامين آب شرب پايدار چهارمحال بختياري از جمله اولويت‌ها در استان است.

استاندار چهارمحال و بختياري تاکيد کرد: متاسفانه عده‌اي با مانع تراشي‌ها به‌دنبال اين هستند تا مردم مزه شيرين خدمت جهادي و صادقانه دولت مردمي و تاثيرات وحدت و همدلي همگاني را نچشند.

وي پرهيز از تفرقه افکني ميان نيروهاي انقلاب و تمرکز بر مسائل اساسي کشور را مهم ارزيابي کرد و يادآور شد: جوانگرايي يکي از ويژگي‌هاي بارز دولت مردمي آيت الله رئيسي است، در کنار جوان‌گرايي بر لزوم بهره‌گيري از ظرفيت تجربيات و ديدگاه‌هاي نخبگان پيشکسوت تاکيد مي‌شود.

حيدري با تاکيد بر اين که وامدار هيچ گروه و جناحي نيستم و از ديدگاه‌هاي نخبگان جريان‌هاي متعدد براي توسعه استان استقبال مي‌کنيم، خاطرنشان کرد: مردمي بودن، گره‌گشايي از کار مردم، حضور ميداني در ميان آحاد ملت، بازديد هفتگي مديران استاني از شهرستان‌ها، جوان‌گرايي و بهره‌گيري از ظرفيت نيروهاي پاکدست از جمله تاکيدات استانداري چهارمحال و بختياري است.

استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به اهميت تقويت حضور تبليغي طلاب و فضلا در استان و تصريح کرد: در حدود ۵۰۰ مسجد استان تنها ۳۰ روحاني مستقر هستند، استان شديدا نيازمند حضور جهادي طلاب و فضلا بوده و استانداري همواره آماده همکاري با طلاب و فضلاي نخبه استان و اساتيد معزز حوزوي است.

حيدري در پايان بر لزوم تقويت صنايع‌دستي و اشتغال خانگي، بهبود رويه گلخانه‌هاي استان، تقويت زيرساخت‌هاي صنايع تبديلي و توسعه گردشگري، به‌ويژه گردشگري مذهبي تأکيد و خاطرنشان کرد: اميدواريم بتوانيم با تلاش و مجاهدت مخلصانه، گام‌هاي بلندي در راستاي محروميت زدايي استان برداريم.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07