پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

رويکرد انتصاب مديران مبتني بر جوان گرايي، علم، روحيه جهادي و حضور فعال در ميدان است

کد خبر: 167674 تاریخ انتشار: 1400/12/24
نمایش: 755
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با بيان اينکه استانداري خانه دوم جوانان استان است، گفت: رويکرد انتصاب مديران در استان مبتني بر جوان گرايي، علم، روحيه جهادي و حضور فعال در ميدان است.
غلامعلي حيدري ۲۴ اسفندماه در نشست صميمي با جوانان نخبه و آئين تجليل از جوانان برتر  چهارمحال و بختياري، اظهار کرد: در دولت سيزدهم جوان‌گرايي در انتصابات مورد تاکيد است، روند انتصابات مديران جوان در استان ادامه خواهد داشت.


استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه قرار گرفتن در جمع جوانان موجب ايجاد شور و نشاط در انسان مي‌شود، اظهار کرد: هيچ‌گاه نقش بي‌بديل جوانان در پيروزي انقلاب و دفاع مقدس فراموش نمي‌شود، اين قشر تهديد جنگ را به فرصت تبديل کردند، مي‌توان با قطعيت گفت که جنگ به دانشگاه انسان‌سازي تبديل شد.


حيدري با تاکيد بر اينکه جوانان در گام دوم انقلاب اسلامي بايد ميدان‌دار باشند، توضيح داد: جوانان با روحيه جهادي و انقلابي بايد منشاء تحول در کشور باشند، نبايد اجازه دهيم دشمن فرهنگ و سبک زندگيمان را تغيير دهد، بايد تهديدها به فرصت تبديل شود.


وي با بيان اينکه استانداري چهارمحال و بختياري خانه دوم جوانان استان است، گفت: رويکرد انتصاب مديران مبتني بر جوان گرايي، علم، روحيه جهادي و حضور فعال در ميدان است.


حيدري تصريح کرد: پيگيري مشکلات موجود در چهارمحال و بختياري از مسئولان سطح کلان، پيگيري براي جذب اعتبارات، مردمي بودن مسئولان، سفرهاي شهرستاني، توسعه جهشي استان، ايجاد اشتغال پايدار، ديدار با اقشار مختلف مردم، توسعه زيرساخت‌ها در حوزه راه و ... از جمله اولويت‌ها در دولت سيزدهم در استان است.


استاندار چهارمحال و بختياري با بيان اينکه بايد در کنار هر انتقادي يک پيشنهاد نيز براي رفع مشکل مطرح شود، يادآور شد: اميدواريم با تکيه بر تمامي ظرفيت‌ها اعم از بخش خصوصي و دولتي در راستاي ايجاد اشتغال پايدار و توسعه استان گام برداريم.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07