پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

رتبه دوم چهارمحال و بختياري در تخصيص اعتبارات مازاد درآمدهاي هزينه‌اي

کد خبر: 167688 تاریخ انتشار: 1400/12/25 16:23:24
نمایش: 772
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: اين استان پس از اصفهان، رتبه دوم را در ميزان تخصيص اعتبارات مازاد درآمدهاي هزينه‌اي در بين ساير استان‌هاي کشور، کسب کرده است.
غلامعلي حيدري ۲۵ اسفندماه در جلسه شوراي برنامه‌ريزي چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه اعتبارات خوبي در بخش‌هاي مختلف به استان اختصاص يافته است، اظهار کرد: اين استان پس از اصفهان، رتبه دوم را در ميزان تخصيص اعتبارات مازاد درآمدهاي هزينه‌اي در بين ساير استان‌هاي کشور کسب کرده است و کسري بودجه دستگاه‌هاي اجرايي استان تا حد قابل‌ توجهي مرتفع شد.

استاندار چهارمحال و بختياري افزود: رويکرد دولت سيزدهم، مردم‌ياري و مردم‌داري است، براي افزايش رضايت‌مندي در بين کارکنان دولت، اعتباراتي قابل توجهي به‌منظور پرداخت مطالبات آن‌ها در نظر گرفته شده است، بايد پس از پرداخت به کارکنان، شاهد افزايش راندمان کاري در ادارات باشيم.

وي با تاکيد بر اينکه فرصت جذب اعتبارات محدود است، عنوان کرد: بايد اعتبارات در فرصت باقي‌مانده جذب شود، برگشت اعتبارات در سال ۱۴۰۱ تاثير منفي خواهد داشت.

حيدري در ادامه با اشاره به بحث بودجه تهاتر نفت براي تکميل پروژه‌هاي نيمه‌تمام، گفت: اين اعتبارات در اختيار وزراتخانه‌ها قرار دارد، دستگاه‌هاي اجرايي پروژه‌هاي نيمه‌تمام پيشران خود را احصا کنند تا جلساتي با وزرا براي اختصاص اعتبار در اين حوزه صورت بگيرد.

استاندار چهارمحال و بختياري بيان کرد: براي اختصاص اعتبارات تهاتر نفت حدود ۶۰۰۰ ميليارد تومان طرح در حوزه جهادکشاورزي و ۵۰۰۰ ميليارد تومان نيز در حوزه آبرساني و تامين آب پايدار در حوزه‌هاي مختلف تاکنون آماده شده است.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07