پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

تمامي شهرستان‌ها بايد از برکات پروژه‌هاي مصوب سفر رياست‌جمهوري به استان بهره‌مند شوند

کد خبر: 167812 تاریخ انتشار: 1401/01/14 15:16:06
نمایش: 1185
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با بيان اينکه بايد تمامي شهرستان‌ها از برکات پروژه‌هاي مصوب سفر رياست‌جمهوري به چهارمحال و بختياري بهره‌مند شوند، گفت: عدالت در اين حوزه مدنظر قرار گيرد.
غلامعلي حيدري ۱۴ فروردين‌ماه در جلسه جمع‌بندي پروژه‌هاي پيش‌بيني شده براي سفر رياست جمهوري به چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه سال ۱۴۰۱ توسط مقام معظم رهبري (مدظله العالي) به‌نام "توليد، دانش‌بنيان و اشتغال‌آفرين" نامگذاري شده است، اظهار کرد: مسئولان بايد از هر فرصتي براي تحقق و عملياتي کردن شعار سال استفاده کنند.

استاندار چهارمحال و بختياري افزود: بايد موانع پيش‌روي توليد در استان برطرف شود تا شاهد افزايش توليد در حوزه‌هاي مختلف باشيم، سفر رياست جمهوري به استان يک فرصت مغتنم براي حل مشکلات در اين حوزه و افزايش توليد است.

وي تاکيد کرد: توليد بايد مبتني بر علم و دانش روز باشد، براي مثال در حوزه کشاورزي به سمت مکانيزاسيون حرکت کنيم تا شاهد افزايش بهره‌وري باشيم.

حيدري در ادامه با بيان اينکه بايد تمامي شهرستان‌ها از برکات پروژه‌هاي مصوب سفر رياست‌جمهوري به چهارمحال و بختياري بهره‌مند شوند، يادآور شد: عدالت در اين حوزه مدنظر قرار گيرد، همچنين اين پروژه‌ها بايد پيشران باشد تا پس از اتمام شاهد تحول در استان باشيم.

استاندار چهارمحال و بختياري بيان کرد: به پروژه‌هاي نيمه‌تمام عمراني، اقتصادي و زيرساختي مصوب در سفر رياست جمهوري، اعتبار نقدي براي تکميل اختصاص پيدا مي‌کند، پروژه‌هاي بالاي ۵۰ درصد در اين سفر مطرح خواهد شد.

وي با اشاره به پروژه‌هاي نيمه‌تمام داراي اولويت در چهارمحال و بختياري، خاطرنشان کرد: پروژه آبرساني بن به بروجن، راه‌آهن مبارکه، سفيددشت به شهرکرد، سد باباحيدر و ... از جمله اين پروژه‌هايي هستند که در سفر رياست جمهوري به استان مطرح مي‌شوند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06