پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار:

پرداخت مطالبات کادر بهداشت و درمان در دستور کار قرار بگيرد

کد خبر: 167847 تاریخ انتشار: 1401/01/20 16:17:14
نمایش: 919
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با تاکيد بر اينکه پرداخت مطالبات کادر بهداشت و درمان در دستور کار قرار بگيرد، گفت: در صورت نياز براي پيگيري اعتبار مورد نياز براي پرداخت اين مطالبات، جلسه‌اي با وزير بهداشت و درمان و رئيس سازمان برنامه و بودجه برگزار شود.
غلامعلي حيدري ۲۰ فروردين‌ماه در حاشيه ستاد ملي کرونا که با حضور رئيس‌جمهور به‌صورت ويدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: باتوجه به حضوري شدن فعاليت مدارس و دانشگاه‌ها بايد نظارت‌ بر رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي، رعايت فاصله اجتماعي و تهويه در مدارس و خوابگاه‌هاي دانشجويي تشديد شود.

استاندار چهارمحال و بختياري افزود: براي تصميم‌گيري صحيح در خصوص مديريت بيماري کرونا در استان نيازمند آمار و اطلاعات دقيق از ميزان شيوع بيماري و تعداد بيماران مبتلا به اين ويروس هستيم.

وي با تاکيد بر اينکه تزريق دز سوم کرونا براي پيشگيري از گسترش شيوع بيماري کرونا و مهار اين ويروس بسيار موثر است، گفت: بايد بحث تزريق واکسن در مراکز تجميعي مانند ادارات، حوزه‌هاي علميه، مدارس و دانشگاه‌ها مورد تاکيد قرار بگيرد.

حيدري با بيان اينکه گزارشاتي مبني بر افزايش قيمت دارو ارائه شده است، عنوان کرد: بايد علل افزايش قيمت دارو و کمياب شدن برخي داروها در داروخانه‌هاي دولتي به‌طور دقيق بررسي شود.

استاندار چهارمحال و بختياري بيان کرد: باتوجه به شيوع بيماري سرخک در برخي نقاط کشور، به‌ويژه در بين اطفال بايد پيشگيري از بروز اين بيماري در دستور کار قرار بگيرد، سرکشي ميداني از بيمارستان‌ها و مراکز درماني در دستور کار قرار داشته باشد.

وي در پايان با تاکيد بر اينکه پرداخت مطالبات کادر بهداشت و درمان در دستور کار قرار بگيرد، توضيح داد: در صورت نياز براي پيگيري اعتبار مورد نياز براي پرداخت اين مطالبات، جلسه‌اي با وزير  بهداشت و درمان و رئيس سازمان برنامه و بودجه برگزار شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07