پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

نظارت‌هاي کرونايي در مراکز تجميعي مورد تاکيد قرار بگيرد

کد خبر: 167848 تاریخ انتشار: 1401/01/20 16:21:31
نمایش: 1023
اخبار
سرپرست معاونت سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري گفت: بايد نتايج بازرسي و برخورد با متخلفان در زمينه نقض پروتکل‌هاي بهداشتي در جامعه مشهود باشد، نظارت‌هاي کرونايي در مراکز تجميعي بيش‌تر از ساير مراکز مورد تاکيد قرار بگيرد.
محسن حسين‌ميرزايي ۲۰ فروردين‌ماه در جلسه مشترک ستاد ملي مديريت بيماري کرونا و قرارگاه عملياتي کرونا در چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه بايد مراقب سويه‌هاي جديد کرونا باشيم، اظهار کرد: عادي‌انگاري در رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي مي‌تواند موجب افزايش موارد ابتلا به کرونا شود، بايد نظارت در مراکز تجميعي افزايش پيدا کند.

سرپرست معاونت سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري با بيان اينکه پس از بازگشايي مدارس و دانشگاه‌ها شاهد بروز نگراني در بين والدين و دانشجويان هستيم، خاطرنشان کرد: اگر دانش‌آموز يا دانشجويي داراي علائم مرتبط با بيماري کرونا است بايد از ورود او به کلاس درس جلوگيري شود.

وي افزود: مدارس و دانشگاه‌ها براي حضور دانشجويان و دانش‌آموزان امن شود، بحث تهويه در مدارس ضعيف است و آموزش و پرورش بايد، اين مسئله را جدي بگيرد.

حسين‌ميرزايي با تاکيد بر تقويت سامانه ايران من براي کنترل و جلوگيري از ورود افراد واکسن نزده به مراکز تجميعي از جمله سينماها، پايانه‌هاي مسافربري و ...، توضيح داد: اگر اين مراکز به افرادي که واکسن تزريق نکرده‌ند، بليط بفروشند، سه برابر هزينه بليط جريمه خواهند شد.

سرپرست معاونت سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري در ادامه با بيان اينکه سلامت مردم بر تمامي مسائل اولويت دارد، خاطرنشان کرد: بايد نتايج بازرسي و برخورد با متخلفان در جامعه مشهود باشد، همچنين در بازرسي‌ها براي رفع مشکل برنامه زمانبندي مشخص شود، نظارت‌ها در مراکز تجميعي بيش‌تر از ساير مراکز مورد تاکيد قرار بگيرد.

وي با اشاره به اينکه رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي در مطب پزشکان ضعيف است، گفت: بايد نظارت و برخورد با متخلفان در همه سطوح يکسان باشد، همچنين بحث کمبود دارو در چهارمحال و بختياري مورد توجه جدي قرار بگيرد.

حسين‌ميرزايي در پايان تاکيد کرد: براي سرويس مدارس در چهارمحال و بختياري بايد مديران و انجمن اوليا در مدارس برنامه‌ريزي لازم را داشته باشند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07