پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

افتتاح نمايشگاه "قاب مهرباني" با حضور استاندار چهارمحال و بختياري

کد خبر: 167849 تاریخ انتشار: 1401/01/20 16:25:51
نمایش: 994
اخبار
نمايشگاه هنرهاي تجسمي با عنوان "قاب مهرباني با حضور استاندار چهارمحال و بختياري، جمعي از مديران استاني و هنرمندان استاني افتتاح شد، آثاري که در اين نمايشگاه به‌فروش برسد، صرف آزادسازي زندانيان نيازمند خواهد شد.
غلامعلي حيدري 20 فروردين‌ماه در آئين افتتاحيه نمايشگاه "قاب مهرباني" به‌مناسب آغاز هفته هنر انقلاب اسلامي در شهرکرد با تاکيد بر اينکه هنرمندان نقش موثري در ماندگار شدن ايده‌ها و موضوعات مختلف در جامعه دارند، اظهار کرد: براي ماندگار شدن مسائل و موضوعات مختلف در جامعه بايد از زبان هنر استفاده کنيم.

استاندار چهارمحال و بختياري افزود: هنرمندان اين استان در اقدامي خداپسندانه، آثار خود را براي آزادسازي زندانيان در نمايشگاه "قاب مهرباني" در معرض ديد و فروش قرار داده‌اند، اين اقدام قابل تقدير است.

وي تاکيد کرد: هنرمندان مي‌توانند با توليد آثار فاخر از جمله فيلم، نقش مردم چهارمحال و بختياري در دوران انقلاب اسلامي و دفاع مقدس را برجسته کرده و همچنين با توليد محتواي مناسب در بحث جهادتبيين نيز ورود پيدا کنند.

حيدري در پايان يادآور شد: تاريخ شفاهي دفاع مقدس از جنبه‌هاي فرهنگي و هنري براي تاثيرگذاري بيش‌تر از زبان هنر براي مردم بيان شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07