پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

مسئولان ارشد در دولت سيزدهم از طرح‌هاي قانوني حمايت خواهند کرد

کد خبر: 167865 تاریخ انتشار: 1401/01/22 21:32:49
نمایش: 836
اخبار
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري گفت: در دولت مردمي و عدالت محور سيزدهم، مسئولان ارشد کشور و دولت انقلابي به‌دنبال توسعه و نهادينه کردن عدالت در جامعه اسلامي هستند و قطعا از طرح‌هاي قانوني حمايت خواهند کرد.
به گزارش روابط عمومي استانداري چهارمحال و بختياري، محسن حسين ميرزايي ضمن تبريک سال نو و نيز ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: اخيرا نامه‌اي در فضاي مجازي منتشر شد که اين نامه منجر به دامن زدن به شايعاتي شده که بنده شديدا مطالب مندرج در نامه مذکور و شايعات بعد از آن را تکذيب مي‌کنم.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري افزود: به مردم عزيز، شريف، ولايت‌مدار و غيور استان اطمينان خاطر مي‌دهم که در دولت مردمي و عدالت محور سيزدهم مسئولان ارشد کشور و دولت انقلابي به‌دنبال توسعه و نهادينه کردن عدالت در جامعه اسلامي هستند و قطعا از طرح‌هاي قانوني حمايت خواهند کرد.

 وي بيان کرد: همچنين به فضل الهي در فضاي همدلي، وحدت و وفاق که در دوره کنوني بين همه مسئولان چهارمحال و بختياري حاکم است، با نهايت توان و استفاده از کليه ظرفيت‌هاي قانوني از حق و حقوق مردم عزيز استان در تمامي زمينه‌ها دفاع خواهيم کرد.

حسين ميرزايي در خصوص اظهارنظرهاي احساسي که در برخي استان‌هاي ديگر صورت گرفته، گفت: در شرايط کنوني همه موظف به حفظ وحدت و تقويت نظام اسلامي هستيم و تقويت نظام اسلامي از اوجب واجبات است و هرگونه اظهار نظر تحريک آميز که باعث ايجاد اختلاف بين مردم عزيز استان ها شود و نيز منجر به تشويش اذهان عمومي شود و موجبات نارضايتي مردم عزيز را فراهم آورد، قطعا با گفتمان ناب و  اصيل انقلاب اسلامي امام راحل عظيم الشان و منويات مقام معظم رهبري حضرت آيت‌الله العظمي امام خامنه اي (مدظله العالي) مطابقت ندارد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07