پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

ديدار استاندار چهارمحال و بختياري با وزير جهاد کشاورزي

کد خبر: 167870 تاریخ انتشار: 1401/01/23 14:45:21
نمایش: 712
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با همراهي مجمع نمايندگان مردم استان در مجلس شوراي اسلامي با وزير جهاد کشاورزي در خصوص ضرورت‌هاي توسعه کشاورزي و دامپروري و همچنين پروژه‌هاي کشاورزي قابل طرح در سفر رياست جمهوري به استان ديدار و گفت‌وگو کرد.
به گزارش روابط‌عمومي استانداري چهارمحال و بختياري، غلامعلي حيدري با همراهي مجمع نمايندگان مردم استان در مجلس شوراي اسلامي و رئيس سازمان جهادکشاورزي با وزير جهاد کشاورزي در خصوص ضرورت افزايش اعتبارات سفر رياست جمهوري در حوزه کشاورزي، آبخيزداري، مباحث انتقال آب و تامين آب مورد نياز بخش‌هاي مختلف کشاورزي، زيرساخت‌هاي توسعه شهرک‌هاي گلخانه‌اي و مجموعه‌هاي دامپروري، تمرکز و توسعه امنيت غذايي کشور با نگاه به چهارمحال و بختياري، به‌عنوان يکي از مهم‌ترين استان‌هاي مستعد در حوزه کشاورزي و تامين امنيت غذايي ديدار و گفت‌وگو کرد.

 همچنين در اين جلسه موضوع اعتبارات مورد نياز براي توسعه مجتمع‌هاي دامپروري، شهرک‌هاي گلخانه‌اي، تامين و انتقال آب کشاورزي، اصلاح و لايروبي قنوات، توسعه کشت اراضي شيب‌دار و همچنين تمرکز بر مجموعه‌هاي يکپارچه کشت و صنعت به‌عنوان مجموعه‌هاي مهم توسعه کشاورزي و دامپروري چهارمحال و بختياري مورد بحث قرار گرفت و تصميمات بسيار خوبي براي ارتقاي کشاورزي و دامپروري استان گرفته شد. 

 استاندار چهارمحال و بختياري نيز در ادامه اين جلسه ضمن تشريح نيازمندي‌هاي استان در حوزه کشاورزي به تشريح اقدامات و پيگيري‌هاي انجام شده در اين حوزه پرداخت.

گفتني است؛ پيرو جلساتي که مجمع نمايندگان مردم استان در مجلس شوراي اسلامي با وزارت جهاد کشاورزي و ساير دستگاه‌ها در خصوص تأمين نيازمندي‌هاي استان داشتند، تصميمات بسيار خوبي براي توسعه استان گرفته شد که اين مصوبات نويدبخش آينده روشني براي توسعه کشاورزي و دامپروري استان است.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07