پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار:

جوانان تهديدها را تبديل به فرصت مي‌کنند

کد خبر: 167933 تاریخ انتشار: 1401/02/02
نمایش: 1504
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه جوانان مي‌توانند تهديدها را در کشور به فرصت تبديل کنند، گفت: انتصاب نيروهاي جوان در پست‌هاي مديريتي در استان در دستور کار قرار دارد.
غلامعلي حيدري شامگاه يکم ارديبهشت‌ماه در نشست صميمي با جمعي از جوانان نخبه چهارمحال و بختياري با تاکيد بر اينکه جوانان بسياري، دغدغه توسعه و پيشرفت استان را دارند، اظهار کرد: اين جلسات بايد تداوم داشته باشد تا بتوانيم از نظرات سازنده جوانان صاحب ايده و نخبه در تمامي زمينه‌هاي سياسي، اجتماعي، اقتصادي، علمي، فرهنگي و ... بهره ببريم.

استاندار چهارمحال و بختياري با بيان اينکه اکنون در ۴۰ سال دوم انقلامي قرار داريم، توضيح داد: بنابراين بايد برنامه‌ريزي‌ها براي توسعه و آباداني در کشور بر اساس بيانيه گام دوم انقلاب اسلامي صورت بگيرد، در چهار دهه گذشته به برکت اين نظام جمهوري اسلامي پيشرفت‌هاي خوبي در کشور صورت گرفته است و بايد اين دستاوردها در زمينه‌هاي مختلف از جمله فناوري هسته‌اي، نانو، پزشکي، نظامي و ... بيان شود.

وي با تاکيد بر اينکه پيچيده‌ترين نوع مديريت، مربوط به جنگ نظامي است، عنوان کرد: در دفاع مقدس جوانان اين مرز و بوم ثابت کردند که اگر به آن‌ها ميدان بدهند، مي‌توانند موفقيت‌هاي بسياري را کسب کنند، همچنين پس از جنگ تحميلي همين جوانان موفقيت‌هاي بسياري را در حوزه‌هاي علمي کسب کردند و در برخي حوزه‌‌ها در جهان سرآمد هستيم.

حيدري با بيان اينکه به جوانان در بحث اقتصاد پويا و دانش‌بنيان که موجب افزايش قدرت کشور است، نياز داريم، يادآور شد: خوشبختانه گام‌هاي خوبي در اين مسير برداشته شده است، بايد موضوعات مورد تاکيد مقام معظم رهبري در بيانيه گام دوم انقلاب اسلامي مورد توجه جوانان قرار بگيرد.

استاندار چهارمحال و بختياري در ادامه با اشاره به اينکه جوانان مي‌توانند تهديدها را در کشور به فرصت تبديل کنند، خاطرنشان کرد: دشمن به‌دنبال اجراي پروژه نااميدسازي در کشور است، جوانان مي‌توانند اين تهديد را به فرصت تبديل کرده و در کشور اميدآفريني کنند.

وي عنوان کرد: توسعه جهشي در چهارمحال و بختياري در دستور کار قرار دارد، جذب اعتبارات ۱۴۰۰ از ۳۰ درصد به ۷۰ درصد افزايش پيدا کرد، همچنين اعتبارات بسيار خوبي به پروژه‌هاي داراي اولويت استان با پيگيري صورت گرفته توسط مسئولان، اختصاص پيدا کرد.

حيدري تصريح کرد: براي رفع محروميت، توسعه و پيشرفت چهارمحال و بختياري از تمامي ظرفيت‌ها بهره خواهيم برد و در آينده شاهد اتفاقات خوبي خواهيم بود، براي توسعه استان بايد از ظرفيت بخش خصوصي استفاده کنيم، در سفر رياست جمهوري به چهارمحال و بختياري نيز اعتبارات و تسهيلات خوبي به استان اختصاص پيدا خواهد کرد.

استاندار چهارمحال و بختياري افزود: براي ايجاد اشتغال پايدار در استان، پيش‌بيني شده است تا سطح زير کشت گلخانه‌هاي استان از ۳۰ هکتار به ۵۰۰ هکتار افزايش پيدا کند.

وي با اشاره به اينکه انتصاب نيروهاي جوان در پست‌هاي مديريتي در چهارمحال و بختياري در دستور کار قرار دارد، گفت: ميانگين سني مديران در دولت سيزدهم در استان حدود ۱۵ سال کاهش پيدا کرده است، در انتصابات پاکدستي، فسادستيزي، انقلابي بودن و جهادي بودن مورد تاکيد است.

حيدري عنوان کرد: در اواخر سال گذشته اعتبار قابل توجهي در حوزه اعتبارات هزينه‌اي به چهارمحال و بختياري اختصاص پيدا کرد که با اين اعتبارات حقوق کارکنان، پاداش پايان خدمت و بدهي‌هاي دستگاه‌هاي اجرايي پرداخت شد. 

استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه تامين آب پايدار براي شرب، صنعت و کشاورزي در دستور کار قرار دارد، خاطرنشان کرد: براي اين کار تکميل پروژه‌هاي متعدد آبي از جمله سد باباحيدر، سد گهرو، سد خرسان و ... در دستور کار قرار گرفته است.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07