پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

بازديد استاندار چهارمحال و بختياري از نمايشگاه بزرگ کتاب، نرم‌افزار و محصولات قرآني شهرکرد

کد خبر: 167947 تاریخ انتشار: 1401/02/06 13:59:47
نمایش: 1447
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري عصر امروز با حضور جمعي از مسئولان از نمايشگاه بزرگ کتاب، نرم‌افزار و محصولات قرآني در فرهنگسراي بزرگ بازديد کرد.
غلامعلي حيدري- استاندار چهارمحال و بختياري در حاشيه بازديد از نمايشگاه بزرگ کتاب، نرم‌افزار و محصولات قرآني شهرکرد با حضور در غرفه خبرگزاري ايکنا با اشاره به اينکه غرفه‌هاي متنوعي در اين نمايشگاه پيش‌بيني شده است، اظهار کرد: برگزاري اين نمايشگاه يک کار بسيار ارزشمند براي ترويج و توسعه فرهنگ قرآني محسوب مي‌شود، برگزاري اين نمايشگاه‌ها در جامعه اسلامي ضرورت دارد.

وي افزود: فعالان قرآني با شور و انگيزه بالايي در نمايشگاه کتاب، نرم‌افزار و محصولات قرآني شرکت کرده‌اند که جاي قدرداني دارد.

حيدري با تاکيد بر اينکه برگزاري نمايشگاه کتاب، نرم‌افزار و محصولات قرآني يک رويداد قرآني بزرگ در ماه مبارک رمضان محسوب مي‌شود، توضيح داد: قطعا حضور مسئولان در اين نمايشگاه در حمايت از فعالان قرآني تاثيرگذار خواهد بود، امروز جهاد تبيين يکي از موضوعات مورد تاکيد مقام معظم رهبري در مقابله با جنگ رواني دشمن براي ايجاد ياس و نااميدي است، اين رويداد قرآني مي‌تواند موجب ايجاد وفاق و معنويت در جامعه شود، بايد تلاش کنيم با اجراي برنامه‌هاي فرهنگي و قرآني در جامعه اميد تزريق کنيم.

استاندار چهارمحال و بختياري گفت: جلسه‌اي با فعالان قرآني در ماه مبارک رمضان برگزار شد، دغدغه‌هاي اين قشر شنيده شده است و اميدواريم بتوانيم گام‌هاي بلندي در حوزه قرآن برداريم.

وي در خصوص ضرورت تربيت قاريان قرآن که مورد تاکيد مقام معظم رهبري نيز است، عنوان کرد: ايشان موضوع راهبردي مهمي را مورد توجه قرار داده‌اند، بايد با وحدت و انسجام اين امر مهم را محقق کنيم، اين زمينه در بين جوانان وجود دارد و بايد متوليان زمينه را فراهم کنند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06