پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

براي رفع موانع توليد مصمم هستيم

کد خبر: 167948 تاریخ انتشار: 1401/02/06 22:19:01
نمایش: 1402
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با تاکيد بر اينکه نبايد از مشکلات بترسيم، گفت: دولت سيزدهم گام‌هاي بلندي برداشته است، در استان مصمم هستيم تا مشکلات را حل و موانع توليد را رفع کنيم، مشکلات استان را در سطح کلان به مسئولان منعکس کرده‌ايم.
غلامعلي حيدري ششم ارديبهشت‌ماه در آئين تکريم صنعتگران و معدن‌کاران چهارمحال و بختياري با تاکيد بر اينکه امروز صنعت يکي از مولفه‌هاي قدرت اقتصادي محسوب مي‌شود، اظهار کرد: صنعتگران نقش موثري در جنگ اقتصادي دارند، اين قشر همچنين در تحقق شعار سال مي‌توانند گام‌هاي موثري بردارند.

استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه پتانسيل‌هاي بسيار بالايي در استان وجود دارد، بيان کرد: نرخ بيکاري در استان بالا است، مي‌توان با تکيه بر اين ظرفيت‌ها اشتغال پايدار ايجاد کرد.

وي افزود: در طول بيش از چهاردهه گذشته ايران در محاصره اقتصادي قرار داشت و با انواع تحريم‌ها روبرو شد، اما صنعتگران با الگوگيري از شهدا در اين عرصه فداکارانه در جنگ اقتصادي با دشمنان مقابله و از محدوديت‌ها عبور مي‌کنند.

حيدري با تاکيد بر اينکه نبايد از مشکلات بترسيم، توضيح داد: دولت سيزدهم گام‌هاي بلندي برداشته است، در استان مصمم هستيم تا مشکلات را حل و موانع توليد را رفع کنيم، مشکلات استان را در سطح کلان به مسئولان منعکس کرده‌ايم. 

استاندار چهارمحال و بختياري تاکيد کرد: براي حل مشکلات بايد به يکديگر کمک کنيم، بخشي از مشکلات استان در سفر رياست جمهوري به استان حل خواهد شد، ورود بخش خصوصي به بخش‌هاي مختلف را بايد به فال نيک بگيريم، بخش خصوصي معجزه مي‌کند و بايد قدردان سرمايه‌گذاران باشيم.

وي با بيان اينکه توسعه شهرک‌هاي صنعتي در دستور کار قرار دارد، گفت: احياي واحدهاي صنعتي راکد بايد در اولويت قرار بگيرد، احداث دهکده فرش، تکميل زنجيره فولاد، توسعه صنايع تبديلي و تکميلي، توسعه کارخانه توليد چادرمشکي و... در دستور کار قرار دارد، موانع و بروکراسي اداري نبايد صنعتگران را نااميد کند.

حيدري عنوان کرد: اعتبارات خوبي در سفر رياست جمهوري به چهارمحال و بختياري تخصيص پيدا خواهد کرد، بايد از اين سفر نهايت استفاده را ببريم.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07