پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

نقد سازنده موجب رشد و تعالي مي‌شود

کد خبر: 167949 تاریخ انتشار: 1401/02/06 22:22:06
نمایش: 1856
اخبار
سرپرست معاونت سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري چهارمحال و بختياري گفت: نقد سازنده موجب رشد و تعالي مي‌شود، نقد بايد آگاهانه، صادقانه، عالمانه و دلسوزانه باشد و در کنار آن بايد راهکار ارائه شود.

محسن حسين‌ميرزايي ۶ ارديبهشت‌ماه در نشست شوراي اطلاع‌رساني چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه بايد اصحاب رسانه استان در راستاي هم‌افزايي، وحدت، وفاق و همدلي در استان حرکت کنند، اظهار کرد: بايد تلاش کنيم تا وحدت و همدلي بين آحاد مختلف جامعه در استان موج بزند تا شاهد پيشرفت و توسعه استان باشيم.

سرپرست معاونت سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري چهارمحال و بختياري افزود: مردم و مسئولان دغدغه رشد، توسعه و تعالي استان را دارند، بنابراين افراد دغدغه‌مند بايد در راستاي تحقق وحدت و وفاق در استان حرکت کنند.

وي با بيان اينکه رسانه‌ها نقش فاخري در تمامي ابعاد بر عهده دارند، خاطرنشان کرد: تمامي رسانه‌ها بايد در راستاي پيشرفت و توسعه استان با مسئولان همکاري داشته باشند، اميدآفريني يکي از موضوعاتي است که رسانه‌ها بايد در دستور کار قراردهند.

حسين‌ميرزايي در ادامه با اشاره به راهپيمايي روز قدس، توضيح داد: از مردم چهارمحال و بختياري درخواست مي‌شود در تمامي نقاط استان حضور پرشور و گسترده داشته باشند، خوشبختانه وضعيت بيماري کرونا در استان مطلوب ارزيابي مي‌شود، بنابراين مردم مي‌توانند با حضور گسترده خود به نداي رهبرشان لبيک بگويند.

سرپرست معاونت سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري چهارمحال و بختياري بيان کرد: نقد سازنده موجب رشد و تعالي مي‌شود، نقد بايد آگاهانه، صادقانه، عالمانه و دلسوزانه باشد و در کنار آن بايد راهکار ارائه شود. 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07