پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار:

حل مشکلات معلمان در دستور کار قرار دارد

کد خبر: 168013 تاریخ انتشار: 1401/02/17 13:55:17
نمایش: 1151
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با بيان اينکه حل مشکلات معلمان در دستور کار قرار دارد، گفت: معلمان به‌جز انجام وظيفه معلمي نبايد دغدغه ديگري داشته باشند.
غلامعلي حيدري ۱۷ ارديبهشت‌ماه در آيين تجليل از معلمان برگزيده چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه معلمان سکان‌داران تعالي کشور هستند، اظهار کرد: اين قشر نقش متعالي در کشور دارند و مي‌توانند اين کشتي را به سر منزل مقصود برسانند.

استاندار چهارمحال و بختياري افزود: معلمان از ابتدا تاکنون نقش کليدي در تربيت نيروي انساني توانمند داشتند، اين قشر پس از پيروزي انقلاب اسلامي در بحث ريشه‌کني بي‌سوادي گام برداشتند.

وي با تاکيد بر اينکه فرهنگيان همچنين نقش موثري در تمدن‌سازي در جامعه اسلامي دارند، بيان کرد: بايد جايگاه معلمان در کشور گرامي داشته شود تا بتوانند اين مهم را محقق کنند.

حيدري با اشاره به اينکه سند تحول بنيادين آموزش و پرورش يکي از تاکيدات مقام معظم رهبري است، عنوان کرد: بايد معنويت توسط معلمان در مدارس ترويج کنند، معلمان در اين حوزه نقش موثري دارند.

استاندار چهارمحال و بختياري در ادامه با بيان اينکه جهاد تبيين از ديگر موضوعات مورد تاکيد مقام معظم رهبري است، خاطرنشان کرد: دشمن در حال پمپاژ نااميدي است، بايد فرهنگيان بصيريت‌افزايي کنند و در راستاي کاهش نااميدي گام بردارند.

وي با بيان اينکه حل مشکلات معلمان در دستور کار قرار دارد، گفت: معلمان به‌جز انجام وظيفه معلمي نبايد دغدغه ديگري داشته باشند.

حيدري در ادامه با اشاره به سفر رياست جمهوري به چهارمحال و بختياري، توضيح داد: در آينده‌اي نزديک رئيس‌جمهور به استان سفر خواهد کرد، در تلاشيم تا از اين سفر به نحو احسن استفاده کنيم.

استاندار چهارمحال و بختياري با تاکيد بر در استان براي حل مشکلات نيازمند وحدت و انسجام هستيم، يادآور شد: براي حل مشکلات نيازمند کار جهادي هستيم.

وي در خصوص مسائل و مشکلات اقتصادي در کشور، خاطرنشان کرد: اقتصاد کشور بيمار و نيازمند جراحي است، بايد يارانه‌ها به دست نيازمندان واقعي برسد، قطعا جراحي دارد، اما در آينده شاهد تبعات مثبت آن خواهيم بود.

حيدري تاکيد کرد: هدفمند شدن يارانه‌ها يک کار بزرگ است و بايد همه با دولت همکاري لازم را داشته باشند تا از اين چالش عبور کنيم، از دهک‌هاي پايين جامعه نيز حمايت‌هاي لازم صورت مي‌گيرد.
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07