پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

ايستگاه راه‌آهن در شهرکرد به‌زودي کلنگ‌زني مي‌شود

کد خبر: 168037 تاریخ انتشار: 1401/02/22 17:58:40
نمایش: 827
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با تاکيد بر اينکه پروژه راه‌آهن مبارکه_ سفيددشت به شهرکرد از جمله پروژه‌هاي اولويت‌دار حوزه زيرساختي در چهارمحال و بختياري است، گفت: ايستگاه راه‌آهن در شهرکرد به‌زودي کلنگ‌زني مي‌شود، با تکميل اين پروژه دسترسي به بنادر از فلات مرکزي کوتاه‌تر مي‌شود.
غلامعلي حيدري ۲۲ ارديبهشت‌ماه در ديدار با فخاري- معاون وزير راه و شهرسازي و رئيس سازمان ملي زمين و مسکن و محمدرضا کدخدازاده مديرعامل شرکت ساخت و توسعه زيربناهاي حمل ونقل کشور با اشاره به اينکه حجم تردد در برخي از محورهاي مواصلاتي چهارمحال و بختياري به‌علت ترانزيتي بودن بسيار بالا است، اظهار کرد:محور لردگان به ايذه، جاده فرخشهر- شلمزار- شهرکرد به کارون ۴، باند دوم محور فارسان- باباحيدر به کوهرنگ، جاده شهرکرد- صمصامي- بازفت- انديکا به مسجد سليمان، جاده شهرکرد- بن به داران، شهرکرد- سامان- تيران به نجف‌آباد، تونل گورميزه- محور سامان- قراقوش به اصفهان و چهارخطه سودجان به سورشجان از جمله پروژه‌هاي راه‌سازي مهم در چهارمحال و بختياري است که براي تکميل آن‌ها در سفر رياست جمهوري به استان اعتبار پيش‌بيني مي‌شود.

استاندار چهارمحال و بختياري افزود: اگر پروژه‌هاي راه‌سازي در حوزه راه و راه‌آهن در استان به نتيجه برسد تا دو سال آينده شاهد تحول در اين حوزه خواهيم بود و اين استان از بن‌بست خارج مي‌شود.

وي با تاکيد بر اينکه پروژه راه‌آهن مبارکه_ سفيددشت به شهرکرد نيز از جمله پروژه‌هاي اولويت‌دار حوزه زيرساختي در چهارمحال و بختياري است، گفت: ايستگاه راه‌آهن در شهرکرد به‌زودي کلنگ‌زني مي‌شود، با تکميل اين پروژه دسترسي به بنادر از فلات مرکزي کوتاه‌تر مي‌شود.

حيدري در ادامه با اشاره به اينکه انبوه‌سازي در حوزه مسکن بايد در دستور کار قرار بگيرد، بيان کرد: اگر زيرساخت‌ها در اين حوزه تقويت نشود، باعث مي‌شود، مردم با مشکلات دست و پنجه نرم کنند، شايد يکي از دلايل استقبال مردم از انبوه‌سازي، تجربيات ناموفق در گذشته باشد.

استاندار چهارمحال و بختياري افزود: تمامي دستگاه‌هاي خدمات‌رسان موظف هستند تا امکانات لازم را براي احداث مسکن در طرح نهضت ملي مسکن فراهم کنند، اگر امکان حل مشکل در استان وجود نداشته باشد، اين مسئله در سطح کلان پيگيري خواهد شد.

وي يادآور شد: فروش املاک مازاد دستگاه‌هاي اجرايي در طرح جهش ملي مسکن در دستور قرار بگيرد، املاک مازاد دستگاه‌هاي اجرايي مشخص شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06