پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

جلسات تنظيم بازار در شهرستان‌ها به‌صورت مستمر برگزار شود

کد خبر: 168045 تاریخ انتشار: 1401/02/24 15:41:52
نمایش: 759
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه کالا بايد به وفور در دسترس مردم قرار بگيرد، گفت: جلسات ستاد تنظيم بازار در شهرستان‌ها به رياست فرمانداران به‌صورت مستمر برگزار و همچنين نظارت بر بازار با حضور مسئولان شهرستاني تشديد شود.
غلامعلي حيدري ۲۴ ارديبهشت‌ماه در جمع فرمانداران چهارمحال و بختياري با اشاره به اجراي طرح هدفمندي يارانه‌ها توسط دولت و حذف ارز ترجيحي، اظهار کرد: اين يک کار بزرگ براي نجات اقتصاد بيمار کشور است، اما عده‌اي درصدد هستند تا از اين آب گل‌آلود ماهي بگيرند، بنابراين نبايد اجازه بدهيم تا دشمنان از مطالبات صنفي مردم سوءاستفاده کنند.

استانداري چهارمحال و بختياري افزود: بايد محاسن اجراي طرح هدفمندي يارانه‌ها براي مردم بيان شود، در اين راستا بايد از تمامي ظرفيت‌ها در فضاي حقيقي و مجازي استفاده کنيم.

وي با اشاره به اينکه کالا بايد به وفور در دسترس مردم قرار بگيرد، بيان کرد: جلسات ستاد تنظيم بازار در شهرستان‌ها به رياست فرمانداران به‌صورت مستمر برگزار و همچنين نظارت بر بازار با حضور مسئولان شهرستاني تشديد شود، اين سرکشي‌ها باعث حاکم شدن آرامش در جامعه مي‌شود.

حيدري تاکيد کرد: بر روي کالاهاي عرضه شده در فروشگاه‌ها قيمت نصب شود تا از گرانفروشي جلوگيري شود، فرمانداران با مديران کل و معاون امور هماهنگي اقتصادي استانداري چهارمحال و بختياري ارتباط داشته باشند.

استاندار چهارمحال و بختياري يادآور شد: براي جلوگيري از آسيب به توليدکنندگان خرد، تسهيلات براي پرداخت به اين قشر پيش‌بيني شده است، در بازرسي‌ها از ظرفيت بسيجيان استفاده شود.

وي تاکيد کرد: کمبود و مشکلات در عرضه کالاهاي اساسي در شهرستان‌ها، توسط فرمانداران گزارش شود تا در اسرع وقت رسيدگي شود، بر پخت نان در نانوايي‌ها نظارت بيش‌تري صورت بگيرد تا کيفيت افزايش پيدا کند و همچنين از قاچاق کالا جلوگيري کنند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07