پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

بازار چهارمحال و بختياري از کالا اشباع شود

کد خبر: 168053 تاریخ انتشار: 1401/02/25 14:52:26
نمایش: 1044
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با بيان اينکه بايد توزيع کالا در بازار استان به‌ قدري باشد که بازار از انواع کالا به‌ويژه روغن و مرغ اشباع شود، گفت: بايد توزيع کالا در بازار استان مديريت شود.
غلامعلي حيدري ۲۵ ارديبهشت‌ماه در جلسه ستاد تنظيم بازار چهارمحال و بختياري با تاکيد بر اينکه بايد رصد و نظارت بر بازار تشديد شود، اظهار کرد: خوشبختانه کالا به وفور در سطح فروشگاه‌هاي عرضه کالا در سطح استان موجود است.

استاندار چهارمحال و بختياري با بيان اينکه بايد توزيع کالا در بازار استان به‌اندازه‌اي باشد که بازار از انواع کالا به‌ويژه روغن و مرغ اشباع شود، گفت: بايد توزيع کالا در بازار استان مديريت شده و کالاهاي موجود در انبارهاي احتکار در بازار توزيع شود.

وي با اشاره به اينکه بايد کيفيت پخت نان در چهارمحال و بختياري افزايش پيدا کند، توضيح داد: نان يکي از محصولات مورد نياز روزانه مردم است، بنابراين بازرسان بر پخت، کيفيت نان و فعاليت نانوايي‌ها در استان نظارت کنند.

حيدري تصريح کرد: ابهامات طرح هدفمندي يارانه‌ها براي مردم توسط متوليان تبيين شود، همچنين ساز و کار لازم براي ثبت‌نام افرادي که يارانه به آن‌ها تعلق نگرفته و نسبت به اين مسئله معترض هستند، فراهم شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07