پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

زيرسازي راه‌آهن مبارکه_ سفيددشت به شهرکرد ۷۵ درصد است

کد خبر: 168062 تاریخ انتشار: 1401/02/28
نمایش: 829
اخبار
سرپرست معاون هماهنگي امور عمراني استانداري چهارمحال و بختياري با بيان اينکه زيرسازي راه‌آهن مبارکه_ سفيددشت به شهرکرد ۷۵ درصد است، گفت: پيش‌بيني شده بود با اختصاص اعتبار در سفر رياست جمهوري به استان، عمليات اجرايي در اين حوزه تا پايان سال به اتمام برسد.

علي حيدري در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختياري با اشاره به تعويق سفر رياست جمهوري به استان، اظهار کرد: قرار بود پس از انجام سفر، اعتبار لازم براي تکميل برخي پروژه‌ها تخصيص پبدا کند.

سرپرست معاون هماهنگي امور عمراني استانداري چهارمحال و بختياري افزود: با تاخير در سفر رياست جمهوري به استان، عملا برنامه‌ريزي براي اجراي پروژه‌ها نيز به تعويق مي‌افتد و اميدواريم با انجام سفر روند تخصيص اعتبار براي پروژه‌هاي عمراني تسريع شود.

وي با بيان اينکه زيرسازي راه‌آهن مبارکه_ سفيددشت به شهرکرد ۷۵ درصد است، گفت: پيش‌بيني شده بود با اختصاص اعتبار در سفر رياست جمهوري به استان، عمليات اجرايي در اين حوزه تا پايان سال به اتمام برسد.

حيدري در پايان تاکيد کرد: براي اجراي پروژه آبرساني بن به بروجن مشکل اعتباري وجود ندارد، براي اين طرح نيز در سفر رياست جمهوري به چهارمحال و بختياري اعتبار پيش‌بيني شده بود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07